۲۹ تير ۱۳۹۳ - ۱۹:۰۲
کد خبر: ۹۲۳۶
مدیر کل پدافند غیرعامل استانداری در جلسه شورای فرعی پدافند غیر عامل شهرستان دهگلان با حضور فرماندار و اعضای شورای این شهرستان گفت: موضوع پدافند غیرعامل با هدف پیشگیری و تداوم چرخه خدمات ضروری و در شرایط اضطراری به عنوان یک اصل راهبردی می‌بایست مد نظر قرار گیرد.
مراد جعفری در جلسه شورای فرعی پدافند غیر عامل شهرستان دهگلان با حضور فرماندار و اعضای شورای این شهرستان  گفت: با توجه به اینکه بحث پدافند غیر عامل از سیاست های اصلی نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده و در برنامه پنجم توسعه کشور نیز مورد توجه قرار گرفته باید طبق برنامه زمان بندی  و همکاری دستگاه های اجرایی به سمت توسعه زیرساخت های لازم برای نهادینه  شدن مقوله پدافند غیر عامل در جامعه حرکت کرد.

جعفری با تاکید بر ضوابط و دستورالعمل‌های  مرتبط با کارگروه‌ها و قرارگاه‌های زیر مجموعه شوار گفت:  موضوع پدافند غیرعامل با هدف پیشگیری و تداوم چرخه خدمات ضروری و در شرایط اضطراری به عنوان یک اصل راهبردی می‌بایست مد نظر قرار گیرد.

وی افزود: اطلاع رسانی و افزایش سطح آگاهی  و پایداری مردم در این زمینه ضروری است چرا که در زمان عملی شدن تهدیدات ،بیشترین کمک ها و مساعدت ها از سوی مردم صورت می گیرد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر