۲۴ تير ۱۳۹۳ - ۱۹:۴۶
کد خبر: ۹۱۷۸
رئیس کارگروه انرژی پدافند غیرعامل استان سمنان:
رئیس کارگروه انرژی پدافند غیرعامل استان سمنان بر رعایت الگوی مصرف انرژی در ادارات این استان تأکید کرد و گفت: با یک مدیریت صحیح می توان در حداقل زمان به اهداف موردنظر در زمینه استفاده بهینه از انرژی دست یافت.
به نقل از روابط عمومی شرکت برق منطقه‌ای سمنان، سید علی اکبر صباغ امروز در جلسه کارگروه انرژی پدافند غیرعامل استان سمنان که در محل شرکت برق منطقه ای سمنان برگزار شد، با اشاره به اهمیت فعالیت کارگروه انرژی پدافند غیر عامل استان خواستار مشارکت بیشتر دستگاه های اجرایی عضو این کار گروه شد.

وی با اشاره به وضعیت برق در پیک بار مصرفی استان سمنان در تابستان  امسال، اعمال مدیریت مصرف صحیح و رعایت الگوی مصرف در تمامی دستگاه‌های اجرائی این استان، به‌ویژه دستگاه‌های عضو این کار گروه را خواستار شد.

حمید رضا ترحمی معاون بهره برداری شرکت برق منطقه ای استان سمنان و دبیر این کارگروه نیز در این نشست درباره اقدامات انجام شده درزمینه کاهش مصرف برق در ادارات استان سمنان شامل ایجاد بانک اطلاعاتی، تعیین مراکزحساس  و مهم سازمان‌ها و به اشتراک گذاری نتایج، توضیحاتی بیان کرد.

دراین جلسه مصوباتی مانند تأکید بر تجهیز مراکز حساس و مهم استان به دیزل ژنراتورهای برق اضطراری، معرفی مشاور به کارگروه از سوی استانداری به منظور تهیه طرح جامع و ایجاد زنجیره تأمین انرژی استان و توجه بیشتر به استفاده از انرژی‌های تجدید پذیر و سوخت جانشین به تصویب اعضای این کارگروه رسید.

این  نشست با حضور مدیران عامل شرکت‌های برق منطقه‌ای، توزیع نیروی برق، پخش فرآورده‌های نفتی، گاز، خطوط لوله و مخابرات شمال‌شرق استان سمنان و نیز اداره کل محیط زیست و پدافند غیرعامل و دفتر فنی استانداری سمنان برگزار شد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر