۲۳ تير ۱۳۹۳ - ۱۸:۲۶
کد خبر: ۹۱۴۱
گروه تروریستی داعش طی یک فیلم ویدئوی تبلیغاتی تهدید کرده عربستان، اسرائیل، رم و اسپانیا را تصرف خواهد کرد.
گروه تروریستی داعش طی یک فیلم ویدئوی تبلیغاتی تهدید کرده عربستان، اسرائیل، رم و اسپانیا را تصرف خواهد کرد.

به گزارش اسرائیل نشنال نیوز، طی یک فیلم ویدئویی 42 دقیقه‌ای که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، گروه تروریستی داعش تهدید کرده است به عربستان سعودی، اسرائیل، رم و اسپانیا حمله کرده و آن‌ها را تصرف خواهد کرد.

در این فیلم تبلیغاتی که با کیفیت بالا و جلوه‌های نرم‌افزاری بسیار پیشرفته ساخته شده است، داعش ابعاد مختلف به اصطلاح "خلافت اسلامی" خود را از جمله فعالیت‌های دولتی، آموزشی و مذهبی توصیف کرده است.

یکی از اعضای داعش که در این فیلم حضور دارد، در حالی که شمشیر به‌دست گرفته تهدید می‌کند حمله و تصرف عربستان، اسرائیل، رم و اسپانیا، "اولین قدم برای تسلط بر کل جهان است". در ادامه این فیلم، مدارس و دانش‌آموزانی نشان داده شده‌اند که در حال یادگیری اصولی هستند که توسط اعضای این گروه به آنها آموزش داده می‌شود. یکی از این کودکان خطاب به خبرنگار می‌گوید، "من هم می‌خواهم وقتی بزرگ شدم، یک جنگجو شوم!"

در رابطه با فعالیت‌های مذهبی داعش، این فیلم افرادی را نشان می‌دهد که با فروشندگان را تهدید می‌کنند که مغازه‌های خود را تعطیل و در نماز جمعه شرکت کنند. یکی از علمای منتسب به این گروه نیز اعلام می‌کند طبق قوانین حکومتی، دست‌ها و پاهای هرکس که دزدی کند، قطع خواهند شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر