۲۵ آذر ۱۳۹۱ - ۱۱:۱۵
کد خبر: ۸۶۵
با امضای اکثریت نمایندگان مجلس انجام شد:
نماینده مردم تبریز گفت: وزیران کشور و راه و شهرسازی، یک نفر نماینده از شورای عالی امنیت ملی، دادستان کل کشور، یک نفر نماینده از مجمع تشخیص مصلحت نظام، رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور و سه نفر نماینده به انتخاب رهبری اعضای شورای عالی این موسسه را تشکیل می دهند.

به گزارش پايداري ملي، میرهادی قره سید رومیانی روز چهارشنبه اظهار کرد: این طرح در نشست امروز مجلس شورای اسلامی به امضای اکثریت نمایندگان رسید تا نسبت به طرح آن در نشست های آینده علنی مجلس شورای اسلامی اقدام شود.

وی افزود: بر اساس این طرح شورای عالی موسسه مطالعات و اجرای انتقال پایتخت از تهران مرکب از یازده نفر به همراه رییس شورا و شورای موسسه فعالیت های خود را آغاز می کند.

قره سید رومیانی گفت: وزیران کشور و راه و شهرسازی، یک نفر نماینده از شورای عالی امنیت ملی، دادستان کل کشور، یک نفر نماینده از مجمع تشخیص مصلحت نظام، رییس سازمان پدافند غیرعامل کشور و سه نفر نماینده به انتخاب رهبری اعضای شورای عالی این موسسه را تشکیل می دهند.

وی ماموریت و وظیفه اصلی شورای عالی موسسه مطالعات و اجرای انتقال پایتخت را بررسی های کارشناسی انتخاب محل جدید پایتخت و نحوه انتقال آن بیان کرد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: اکثریت نمایندگان مجلس شورای اسلامی با این طرح موافق بوده و آن را امضا کرده اند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر