۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۴
کد خبر: ۷۹۸۹
شن ها هنوز با صدای رسا فریاد شکستن هیمنه پوشالی استکبار به دست قدرت بی انتهای خداوند را سرمی دهند. شن هایی که به عنوان ماموران بارگاه الهی نقشه چند ماهه کماندوها و ژنرال های آمریکایی را برای همیشه در صحرای طبس نقش بر آب کردند.
انقلاب جوان تازه پا گرفته بود اما هرروز در پایتخت این انقلاب جوان، حادثه ای خونین توسط گروه های تروریستی و گروه های وابسته به استکبار خانواده ای را داغدار می کرد.

اگر چه نیروهای آمریکایی و وابسته شان یعنی شاه از کشور بیرون رفته بودند اما لانه جاسوسی (سفارت آمریکا) هنوز در خاک ایران به قوت خود باقی بود و به محلی برای اجتماع مخالفان انقلاب تبدیل شده بود که در آن انواع نقشه های شوم برای سقوط انقلاب جوان ایران پایه ریزی می شد.

آری این سفارت شوم به کابوسی شبانه برای جوانان دانشجوی پیرو خط امام تبدیل شده بود اما این جوانان هرگز قدمی را بر خلاف ولی امرشان بر نمی داشتند ولی فعالیت های خرابکارانه و گسترده سفارت آمریکا یا همان لانه جاسوسی دیگر جای سکوت و صبوری نداشت.

به همین دلیل عده ای ازجوانان دانشجوی پیر خط امام برای همیشه سفارت آمریکا یا همان لانه جاسوسی را فتح کردند و دست نیروهای ضد انقلاب را برای همیشه از قلب پایتخت انقلاب جوان در آستین قطع کردند.

کارتر رییس جمهور آمریکا که ایران را به جزیره ای با ثبات در دوران شاه توصیف می کرد هنوز از شک فرو پاشی حکومت شاه بیرون نیامده بود که دومین شک یعنی تسخیر سفارت و به اسارت گرفتن به اصطلاح کارکنان سفارت به گوشش رسید آری این چنین بود که یکباره افکار عمومی جهان و مردم آمریکا بیدار شد و خواهان آزادی گروگان ها بودند.

کارتر که نمی خواست با حکومت ایران مذاکره کرده و با این کار به نیروهای پیرو خط امام و انقلاب تازه پای ایران مشروعیت دهد به جای مذاکره به نیروهای ویژه آمریکا یعنی همان نیروهای دلتا فورس دستور آزادی گروگان های سفارت را داد.

 آنها هم برای این که این عملیات بدون شکست انجام شده و برای همیشه انقلاب را در نطفه خفه کنند ماه ها در صحرای اریزونا به تمرین پرداختند که در هنگام عملیات در طبس دچار مشکل نشوند اما از این آیه شریفه قرآن غافل بود که خداوند بارها تاکید کرده بود که اگر "کافران مکر و حیله کنند خداوند به مکر و حیله آنها آگاه تر است".

 و این چنین بود که طوفان شن برای همیشه دست سران استکبار را از خاک میهن سبزمان ایران کوتاه کرد اما یک سوال برای همیشه در حافظه تارخی جهان باقی ماند و آن سوال این بود که بنی صدر و منافقان چه نقشی در این عملیات داشتند که اجازه دادند نیروهای آمریکایی به این راحتی وارد خاک کشور عزیزمان ایران شوند پاسخی که مسئولان و نیروهای اطلاعاتی وقت باید برای حفظ ولایت تمرکز بیشتری روی آن داشته باشند.

امداد غیبی شن ها کماندوهای ویژه آمریکا را در طبس زمین گیر و مات کرد

حسین فرزانه پور رییس دانشکده ادبیات دانشگاه بیرجند و مدیر گروه حقوق و علوم سیاسی دانشگاه بیرجند در گفتگو با مهر اظهارکرد:شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس یادآور یکی از معجزات بزرگ الهی برای بشر امروزی است.

وی گفت: به دنبال اشغال سفارت آمریکا توسط نیروهای پیرو خط امام ، نیروهای  دلتا فروس ( نیروهای آموزش دیده و ویژه ارتش آمریکا) در اردیبهشت ماه سال 59 با تعدادی هواپیمای نظامی و بالگرد حمله خویش را به ایران آغاز کردند.

وی افزود: این کماندوها و ژنرال های آمریکایی قصد داشتند ابتدا با سلاح‌های شیمیایی محافظان سفارت را از پای درآورده و زمینه ورود بالگردها را به سفارت برای انتقال گروگان ها فراهم کرده و پس از انتقال گروگان ها با هواپیماهای سی 130 به پایگاه خود در طبس بازگشته و منطقه جماران و سایر تاسیسات حیاتی کشور را بمباران کنند تا انقلاب برای همیشه در ایران سرنگون شود.

کارشناس مسایل سیاسی ادامه داد: کماندوهای آمریکایی برای اجرای بهتر این عملیات، از مدت‌ها قبل به منطقه آریزونا اعزام شده و در شرایط سخت آنجا که شبیه به شرایط طبس بود تمرین‌های لازم را انجام داده بودند تا به محض ورود به طبس آمادگی لازم را برای اجرای طرح داشته باشند و براساس برآوردهای مهندسان آمریکایی احتمال شکست نیروهای دلتا فورس در این عملیات در حد صفر بود.

فرزانه پور با بیان این که نیروهای دلتا فروس در قالب یک گروه 132 نفره در چهارم نوامبر برای آزادسازی گروگان ها  با 12 فروند هواپیما در صحرایی در 300 مایلی جنوب شرقی تهران  یعنی صحرای طبس به زمین نشستند، گفت:در این صحرا، هشت بالگرد برای بردن افراد به تهران در نظر گرفته شده بود  تا گروگان های سفارت را آزاد کرده وسپس جماران را بمباران کنند.

وی تصریح کرد: اما به محض فرود نیروهای آمریکایی و به گروگان گرفتن مسافران اتوبوس ایرانی در لحظه‌ای کوتاه چرخ بالها و هواپیماهای پیشرفته نظامی آمریکایی‌ها در فضای شبیخون شنهای صحرای طبس از پای افتادند و در آتش خشم خداوند سوختند  و برای همیشه آینه عبرت مستکبران و سران اسکتبار شدند.

وی یادآور شد: عملیات پنجه عقاب یا همان شکست حمله نظامی به طبس برای همیشه به عنوان خاطره ای تلخ در ذهن ارتش آمریکا و تمامی ملل جهان ثبت شد و نشان داد که انقلاب ایران یک انقلاب مکتبی و برگرفته از اسلام است و هیچ کس با قدرت دنیوی و با وجود پیشرفته ترین تجهیزات قادر به شکست آن ها نیست.

شکست آمریکا در طبس حقانیت نظام ولایی ایران را به رخ جهانیان کشید

 احمد بخشی استاد گروه حقوق و علوم سیاسی دانشگاه بیرجند نیز در گفتگو با مهر، با بیان این که هنوز شن ها در طبس شکست مفتضحانه آمریکا را شهادت می دهند، گفت: تماشای پیکره ها و اجساد سربازان آمریکایی که به شکل مردان شنی درآمده اند هنوز هم حقانیت نظام ولایی ایران را به جهانیان اثبات می کند.

وی افزود: سران آمریکا با  ترتیب دادن حمله نظامی طبس می خواستند برای همیشه جریان های انقلابی را در جهان خاموش کرده و به نیروهای انقلابی بگویند هیچ توهینی به آمریکا بی پاسخ نخواهند ماند.

وی عنوان کرد: اما شن ها با ماموریت خود در طبس به فرمان خداوند که این ماموریت را بدون هیچ گونه نقصی انجام دادند نشان داد که خداوند همواره با امدادهای غیبی یار و یاور نیروهای حزب الله و انقلابی است.

استاد حقوق و علوم سیاسی دانشگاه بیرجند با بیان این که آمریکا با راه اندازی جنگ، افزایش تحریم ها، ترور دانشمندان هسته ای و متوقف کردن فعالیت های هسته ای در کشور به دنبال جبران شکست مفتضحانه خود  تاکنون در طبس بوده است، گفت: تا زمانی که مردم و دولتمردان در خط مستقیم رهنمودهای ولایت فقیه حرکت کرده و از تفرقه پرهیز کنند و پرچم اسلام را در کشور برافراشته نگه دارند هرگز استکبار موفق نخواهد شد به ارکان انقلاب صدمه ای وارد کند.

بخشی با بیان این که باید موزه هایی در شهرستان طبس برای این واقعه تاسیس شود، گفت: برگزاری همایش سالروز این واقعه با حضور رییس مجلس شورای اسلامی یکی از کارهایی است که برای نخستین بار در طبس انجام شده و از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی ادامه داد: ابعاد این واقعه حداقل باید برای مردم خراسان جنوبی و دانشجویان این استان به عنوان فرهنگی ترین و دانشگاهی ترین استان کشور به خوبی تبیین شود.

استاد گروه حقوق و علوم سیاسی و کارشناس مسایل سیاسی یادآور شد: طوفان شن طبس مصداقی برای تفسیر سوره فیل بود.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر