۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۰۷:۳۷
کد خبر: ۷۹۸۴
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری قزوین خبر داد
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری قزوین گفت: از ظرفیت برنامه پنج ساله ششم، برای تدوین پروژه‌های پدافند غیرعامل به صورت راهبردی و دانش‌محور استفاده می‌شود.

محمد افشار در قزوین اظهار داشت: تدوین پروژه‌های پدافند غیرعامل استان قزوین با هدف کاهش آسیب‌پذیری و افزایش قدرت بازدارندگی انجام می‌شود.

وی افزود: با توجه به شروع فرآیند تدوین برنامه پنج ساله ششم، از آنجا که راهبردهای کلان پدافند غیرعامل ماهیت سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی‌ها در آن غالباً از نوع پیشگیرانه و آینده‌نگر است از این ظرفیت، در تعریف و تدوین پروژه‌های پدافند غیرعامل به صورت راهبردی و دانش‌محوری و با هدف کاهش آسیب‌پذیری و ارتقای پایداری مردمی و افزایش بازدارندگی استفاده می‌شود.

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری قزوین با اشاره به الزامات تصریح شده در قانون مبنی بر، ضرورت رعایت دستگاه‌های اجرایی در برنامه‌ریزی‌های عمرانی سال 93 به ملاحظات و پیوست‌های پدافند غیرعامل در تمام مراحل طراحی و اجرا و بهره‌برداری از پروژه‌ها تأکید کرد: در سال جاری بازدید و نظارت بر طرح‌های مصوب و رعایت الزامات پدافندی پروژه‌ها با سرعت و دقت بیشتری انجام می‌پذیرد.

افشار در تشریح اهداف و برنامه‌های این اداره کل، به آشنا ساختن مردم با اهداف، وظایف و مأموریت‌های پدافند غیرعامل اشاره کرد و افزود: در راستای فرهنگ‌سازی عمومی و ارتقای سطح آگاهی مردم، آموزش‌های تخصصی و دوره‌های طولی و عرضی در سال 93 برگزار می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر