۰۲ ارديبهشت ۱۳۹۳ - ۱۰:۲۴
کد خبر: ۷۹۵۵
استانداری همدان
معاون سیاسی امنیتی استاندار همدان اجرای مرحله دوم هدفمندی یارانه ها را نوعی پدافند معرفی کرد.
"محمد ابراهیم الهی تبار" صبح روز یکم اردیبهشت ماه سال جاری در آیین تودیع و معارفه مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری همدان اظهار کرد: اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه ها نوعی پدافند غیر عامل محسوب می شود که در استان همدان با توجه به کنترل قیمتها وضعیت در این زمینه مطلوب است.

وی افزود: مردم در حوزه افزایش قیمت حامل های انرژی نباید نگران باشند چراکه با برنامه ریزیهای صورت گرفته افزایش قیمت در حد متعارف خواهد بود.

الهی تبار به رفع مشکل شرکت سایپا اشاره کرد و گفت: نماینده مردم همدان برای رفع مشکل مالباختگان در این حوزه تلاش زیادی کرد همچنین مجموعه استانداری برای انجام وظیفه در این حوزه ورود یافت و مشکل مالباختگان برطرف شد.

وی تاکید کرد: ماموریت "سید مصطفی هزاوه ای" در حوزه امور پدافند غیر عامل در حوزه استانداری با توجه به فرا رسیدن زمان بازنشستگی وی به پایان رسیده اما با توجه به تجربیات وی از او به عنوان مشاوره امر پدافندی غیر عامل در استانداری بهره خواهیم برد.

الهی تبار ادامه داد: "رحیم الوندی" که به عنوان مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری معرفی می شود از جانبازان و آزادگان هشت سال دفاع مقدس است که با تمام توان و قوت مسوولیت این حوزه را بر عهده گرفته و باید از تجربیات مدیر کل سابق این حوزه بهره مند شود.

وی همچنین از خبرنگاران به علت تاخیر در شروع مراسم عذر خواهی کرد و گفت: بر اساس تصمیمات صورت گرفته قرار نبود خبرنگاران برای این جلسه دعوت شوند که به علت ناهماهنگی روابط عمومی و عدم اطلاع من از حضور خبرنگاران در این جلسه، مراسم با تاخیر بیش از یک ساعت آغاز شد که مقصر اصلی روابط عمومی است.

مدیر کل سابق پدافند غیر عامل استانداری همدان نیز در این مراسم گفت: ساختن ارتش در کشور برای نجنگیدن است که با این هدف ارتش تشکیل شده چرا که اگر کشوری زیر ساخت نداشته باشد به راحتی آن کشور مورد حمله قرار می گیرد.

"سید مصطفی هزاوه ای" خاطرنشان کرد: در حوزه پدافند غیر عامل کارگروه 11 گانه برگزار می شود که در ابتدای آغاز کار تنها با در دست داشتن یک برگه مدیریت در این حوزه را پذیرفتم اما امروز این اداره جایگاه ویژه ای دارد.

وی اضافه کرد: یکی از وظایف مهم مجموعه پدافند غیر عامل شناسایی مراکز حساس و حیاتی استان است که دراین زمینه کارهای زیادی صورت گرفته است.

هزاوه ای تصریح کرد: در سال گذشته دو کارگروه با شرکت 600 نفر برای مدیران برگزار شد تا با کار در این حوزه بیشتر آشنا شوند و در صورت توان این مجموعه را یاری کنند.

مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری همدان نیز در این مراسم مهمترین اولویت کاری خود را شناسایی مراکز حساس و حیاتی استان دانست.

"رحیم الوندی" گفت: کارگره های آموزشی برای مدیران برگزار خواهیم کرد تا با این حوزه بیشتر آشنا شوند.

این مراسم با دو ساعت تاخیر آغاز شد که به گفته معاون سیاسی امنیتی استاندار مجموعه روابط عمومی این جلسه را هماهنگ نکرده بود که با تاخیر برگزار شد همچنین در پایان این مراسم از "سید مصطفی هزاوه ای" تقدیر و "رحیم الوندی"به عنوان مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری معرفی شد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر