۳۱ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۷۹۳۸
معاون امورعمرانی استاندار کهگیلویه وبویراحمد گفت: لحاظ کردن موضوع پدافند غیرعامل در زمینه اجرای طرح های عمرانی در نقاط مختلف این استان امری ضروری و اجتناب ناپذیر است.
پژمان نیک اقبالی روز شنبه در نشست شورای فنی کهگیلویه وبویراحمد افزود: رعایت ضوابط و مقرارت فنی برای دسترسی و تسهیل در رفت و آمد افراد معلول در زمینه اجرای پروژه های عمرانی از سایر موضوعاتی است که باید در دستور کارمدیران دستگاه های اجرایی قرار گیرد.

وی بیان کرد: به نظر می رسد استان کهگیلویه وبویراحمد در زمینه رعایت ضوابط قانونی برای مناسب سازی معابر شهری، حمل و نقل عمومی و ساختمان های اداری و عمومی جهت تسهیل در رفت و آمد معلولان و جانبازان ضعیف عمل کرده است.

نیک اقبالی اظهار کرد: بدون شک رعایت مسایل فنی و کیفیت بخشی در زمینه اجرای طرح های عمرانی در استان از مهمترین شاخص های ارزیابی مدیران اجرایی به ویژه در دستگاه های عمرانی و خدماتی است.

مدیر دفتر فنی استانداری کهگیلویه وبویراحمد نیز در این نشست بر ضرورت همکاری و تعامل بیشتر دستگاه های اجرایی برای حضور به موقع در پروژه های مربوطه تاکید کرد.

سید حسین کاظمی افزود: تیم کارشناسی کمیته فنی استان هیچ پروژه ای عمرانی را بدون حضور نماینده فنی از خود ان دستگاه بررسی و ارزیابی نخواهد کرد.

وی با بیان اینکه بررسی و ارزیابی فنی طرح های عمرانی برای ارتقا و بالابردن سطح کیفی کارها است، افزود: هدف شورای فنی در این راستا مچ گیری نیست بلکه با توجه به حضور مستمر و نظارت دقیق همراه با ارایه راهکارهای فنی و تخصصی از سوی کارشناسان کمک شایانی به دستگاه مربوطه خواهد بود.

کاظمی اظهار کرد: در سال جاری بیش از 111 طرح عمرانی در شهرستان های باشت و گچساران مورد ارزیابی کمیته فنی استان قرار گرفت که برای نخستین بار کفیت اجرای این طرح ها از میزان متوسط به بالا بوده است.

وی افزود: امسال نظارت کارشناسان فنی در زمینه طرح های عمرانی در استان از هرشش ماه یکبار به هر چهار ماه یکبار کاهش پیدا کرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر