۳۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۷۹۳۳
مدیرکل پدافند غیرعامل کهگیلویه و بویراحمد خواستار شد
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کهگیلویه و بویراحمد نسبت به لزوم رعایت الزامات پدافند غیرعامل در همه طرح‌های عمرانی استان تأکید کرد.
محمود مؤمن‌نسب امروز در یاسوج با بیان این‌که جنس و ماهیت انقلاب اسلامی به گونه‌ای است که قدرت‌طلبان عالم انرژی خود را در راه اختلال در بخش‌های مختلف از جمله اقتصاد و انرژی و مخابرات و سایر بخش‌های کشورمان به کار گرفته‌اند، اظهار کرد: آن‌ها به دنبال وارد کردن ضربه به انقلاب از هر راهی هستند و به شیوه‌های مختلف متوسل می‌شوند.

وی پدافند غیر عامل را مجموعه اقداماتی غیر مسلحانه و بازدارنده دانست و گفت: پدافند از حیث کارکرد تلفیقی از مدیریت بحران و فرهنگی و اجتماعی و مدیریت زیربنایی است و آینده‌نگری را بیش از هر چیز در دستور کار قرار می‌دهد.

مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری کهگیلویه و بویراحمد از ضعف در معرفی پدافند غیر عامل در کشور و این استان خبر داد و گفت: به رغم تأکیدات فراوان مقام معظم رهبری حتی در رده‌های اداری هم بسیاری از مسئولان اطلاع چندانی از کارکرد پدافند غیر عامل ندارند.

مؤمن‌نسب از لزوم لحاظ کردن مدیریت جهادی در این بخش سخن به میان آورد و از همه رسانه‌ها و اصحاب مطبوعات خواست تا در راه شناسایی و معرفی کارکردهای پدافند غیر عامل در استان یار و یاور این دفتر باشند.

وی کشورهایی را که اکنون هیچ تهدیدی علیه خود احساس نمی کنند را به عنوان سمبل پدافند غیر عامل دانست و گفت: مدیران باید نگاه خود را به این مقوله را تغییر دهند و منتظر برخی ابلاغ‌ها برای لحاظ کردن پدافند غیر عامل در برنامه‌های خود نمانند.

این مسئول خطاب به مدیران گفت: امسال اختصاص بودجه به هر پروژه منوط به رعایت الزامات و ملاحظات پدافند غیر عامل در طرح‌های عمرانی است.

مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: مدیران بر همین اساس باید اهتمام جدی برای تنظیم برنامه اصولی و مبتنی بر روش‌های علمی در موضوع پدافند غیر عامل داشته باشند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر