۳۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۰
کد خبر: ۷۹۳۲
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کردستان تاکید کرد:
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری کردستان، گفت: ارتقاء همکاری دستگاه‌های اجرایی برای نهادینه‌شدن اصول پدافند غیرعامل در جامعه ضروری است.
 مراد جعفری ، ضمن تشریح اهداف و راهبردهای اداره کل پدافند غیرعامل استان کردستان در سال‌ جاری، اظهارکرد: پیگیری تشکیل منظم جلسات کارگروه‌های یازده‌ گانه شورای پدافند غیرعامل وزارت کشور به ویژه در امور قرارگاه‌های زیستی و سایبری و اجرای مواد قانونی مرتبط با پدافند غیرعامل مندرج در برنامه‌های چهارم و پنجم توسعه با حضور دستگاه‌های اجرایی استان عضو این ستاد از اهم برنامه‌ریزی‌ها برای امسال به شمار می‌رود.

وی افزود: انجام بازدیدهای دوره‌ای از اماکن مشمول، پیگیری و اجرایی کردن طرح جامع پدافند غیرعامل به ویژه در هفته پدافند غیرعامل، ارزیابی مانورها، رزمایش‌ها و مناسبت‌های پدافند غیرعامل و ارزیابی عملکرد دستگاه‌های مرتبط با حوزه پدافند غیرعامل، فعال سازی شورای فرعی شهرستان‌ها و برگزاری دوره‌های آموزشی در دو سطح عمومی و تخصصی از دیگر اولویت‌های اجرایی این ستاد به شمار می‌رود.

جعفری خاطر نشان کرد: به منظور تسریع در اجرای برنامه‌های پیش‌بینی شده کلیه برنامه‌ها و سیاست‌های اجرایی این ستاد در استان برای هماهنگی به صورت مکتوب به شورای پدافند غیرعامل وزرات کشور ارسال شد. 

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر