۳۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۶
کد خبر: ۷۹۳۱
معاون وزير کشور؛
معاون وزير و رئيس سازمان مديريت بحران کشور گفت: اميدوارم فرمايشات رهبر معظم انقلاب در نام گذاري امسال نقطه ي عطفي باشد تا تمام مديران کشور با مديريت جهادي به مردم عزيز خدمت کنند.
رئيس سازمان مديريت بحران کشور گفت: روابط عمومي و امور بين الملل، مقاوم سازي، ارتباطات در مديريت بحران، پيش بيني و پيشگيري، آمادگي و مقابله، بازسازي و توسعه ي منابع انساني از عناوين برنامه هاي اين نشست مشترک است.

مهندس نجار هم انديشي، ارائه ي تجربيات مديران و اتخاذ تدابير لازم براي آمادگي در مقابله با حوادث طبيعي سال 93 و کاهش آسيب هاي ناشي از اين حوادث را از ديگر محورهاي اين نشست دانست.

دبير شوراي عالي مديريت بحران کشور خطاب به مديران بحران سراسر کشور تاکيد کرد: اجراي دقيق آيين‌نامه‌ها و دستورالعمل هاي سازمان مديريت بحران کشور، همچنين توجه ويژه به مقوله ي مقاوم سازي و رعايت الزامات مهندسي ساختمان مي تواند در کاهش تبعات ناشي از حوادث طبيعي موثر باشد.

وي ارتباطات و روابط عمومي را در زمان بحران مهم ارزيابي و خاطرنشان کرد: در زمان بحران بايد به نحو صحيح و مناسب و دقيق اطلاع رساني صورت گيرد تا از ايجاد بحران جديد جلوگيري شود و شرايطي به وجود نيايد که بحراني پس از بحران شکل گيرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر
نظرات بینندگان
علي برسلاني
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۳۳ - ۳۰ تير ۱۳۹۴
0
0
پايداري ارتباطات در زمان بحران نقش موثري در كنترل بحران و پيامدهاي ناشي از آن دارد
پاسخ