۲۸ فروردين ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۹
کد خبر: ۷۹۲۲
مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری کردستان، ارتقا همکاری دستگاه های اجرایی برای نهادینه شدن اصول پدافند غیر عامل در جامعه را ضروری عنوان کرد.
مراد جعفری، مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری کردستان، به تشریح اهداف و راهبردهای این اداره کل در سال 93 پرداخت و گفت: پیگیری تشکیل منظم جلسات کارگروه های یازده گانه شورای پدافند غیر عامل وزارت کشور به ویژه در امور قرارگاه های زیستی و سایبری و اجرای مواد قانونی مرتبط با پدافند غیر عامل مندرج در برنامه های چهارم و پنجم توسعه با حضور دستگاه های اجرایی استان عضو این ستاد از اهم برنامه ریزی ها برای سالجاری بشمار می رود.

وی افزود: همچنین انجام بازدیدهای دوره ای از اماکن مشمول، پیگیری و اجرایی نمودن طرح جامع پدافند غیر عامل بویژه در هفته پدافند غیر عامل، ارزیابی مانورها، رزمایش ها و مناسبت های پدافند غیر عامل و ارزیابی عملکرد دستگاه های مرتبط با حوزه پدافند غیر عامل، فعال سازی شورای فرعی شهرستان ها و برگزاری دوره های آموزشی در دو سطح عمومی و تخصصی از دیگر اولویت های اجرایی این ستاد بشمار می رود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری؛ مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری کردستان، اظهار داشت: ارتقا همکاری دستگاه های اجرایی برای نهادینه شدن اصول پدافند غیر عامل در جامعه از اصولی است که در سال جاری باید در دستور کار باشد.

 

جعفری، خاطر نشان کرد: به منظور تسریع در اجرای برنامه های پیش بینی شده کلیه برنامه ها و سیاست های اجرایی این ستاد در استان جهت هماهنگی به صورت مکتوب به شورای پدافند غیر عامل وزرات کشور ارسال شده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر