۲۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۷
کد خبر: ۷۸۹۶
مسوول عملیات سپاه ناحیه امام حسین (ع) کرج خبر داد
مسوول عملیات سپاه ناحیه امام حسین (ع) بیان کرد: در این رزمایش ماموریت پدافند غیر عامل ، ماموریت عملیات ضد هلی برن و تاخت ونیز عملیات کوی و برزن توسط گردان های بیت المقدس انجام می شود .
سرگرد " محمدعلی  حاجی محمدی " در گفتگو با خبرنگار ما اظهارداشت :  این رزمایش با حضور  گردان های  بیت المقدس  و کوثر  در هفته  نخست اردیبهشت ماه سال جاری به مدت  دو روز برگزار می شود.

وی افزود:  این  رزمایش  با حضور یک  هزارو  200 نفر بسیجی از چهارگردان  بیت المقدس  و یک گردان  کوثر  درقالب  آمادگی رزم  در ماموریتهای محوله  اجرا  می شود .

حاجی محمدی  بیان کرد: در این رزمایش ماموریت  پدافند غیر عامل ، ماموریت عملیات  ضد  هلی برن و تاخت ونیز  عملیات  کوی  و  برزن  توسط  گردان های بیت المقدس  انجام می شود .

وی بااشاره به برگزاری رزمایش  خواهران در محل کانون جوانان سپاه اظهارکرد: در این رزمایش  انجام ماموریت  امداد و نجات  در حوا دث  غیر مترقبه برای گردان  کوثر  پیش بینی شده است .

حاجی محمدی یادآور شد : در این رزمایش باز آموزی سلاح  سازمانی ، پدافند  غیر عامل، عملیات کمین و ضد کمین ، تک به ارتفاع، مقابله  با تهاجم خارجی ، راهپیمایی تاکتیکی شبانه ، بحث  امداد و نجات  در ماموریت سیل وزلزله ، آتش سوزی آموزش داده می شود .

وی گفت: آمادگی رزمی و دفاعی گردان ها  ، حفظ انسجام نیرو ،به نمایش  گذاشتن  اقتدار نیروهای  بسیج در پاسخ به تهدیدهای استکبار جهانی از  اهداف برگزاری  این رزمایش است .

این رزمایش چهارم و پنجم اردیبهشت ماه  در اردوگاه شهید  مطهری سپاه ناحیه امام حسین (ع)  کرج برگزار می شود.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر