۲۶ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۶
کد خبر: ۷۸۸۳
سران رژیم صهیونیستی که هر از گاهی با سخنان خود علیه ایران می‌خواهند بگویند که هنوز هستند و عرض اندام می‌کنند بار دیگر سودای حمله به سر دارند اما غافل از آن هستند که اگر دست از پا خطا کنند در همان دقایق اولیه تل آویو و حیفا با خاک یکسان خواهد شد.
فرمانده کل قوا در سخنان بسیار مهم خود در صحن امام خمینی(ره) حرم امام رضا(ع) در فروردین ۹۲ تاکید کردند: سردمداران رژیم صهیونیستی بدانند اگر غلطی از آنها سر بزند ملت ایران تل آویو و حیفا را با خاک یکسان خواهد کرد.

در نظرسنجی ای که از دهم تا بیست و چهارم اسفندماه ۹۲ از سوی پایگاه اطلاع رسانی KHAMENEI.IR با موضوع مهمترین جمله سال رهبر انقلاب از دید کاربران برگزار شد، مردم، جملات گوناگونی را انتخاب کردند. مجموع حدود ۱۴هزار پیامک و ۴هزار و پانصد نظر دریافت شده نشان داد مهمترین جمله از نظر کاربران در سال نود و دو این جمله بود که در اولین سخنرانی عمومی سال ۹۲ در مشهد مقدس پاسخ این تهدیدات رژیم صهیونیستی را اینگونه دادند: «اگر غلطی از آنها [سردمداران رژیم صهیونیستی] سر بزند، جمهوری اسلامی «تل آویو» و «حیفا» را با خاک یکسان خواهد کرد.»

بار دیگر نخست وزیر رژیم صهیونیستی یک روز پس از سخنان جیمی کارتر رئیس جمهور اسبق آمریکا درباره ناتوانی این رژیم مقابل ایران، مدعی شد از ارتش خواسته است تا برای اقدام نظامی علیه ایران آماده باشد.رسانه های اسرائیلی از جمله روزنامه هاآرتص امروز دوشنبه گزارش کردند که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر این رژیم و وزیر جنگ وی، موشه یعالون، از ارتش خواسته اند که خود را برای آنچه این دو «احتمال جنگ در سال جاری» نامیده اند، آماده کند.

 سردار وحیدی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح دولت پیشین نیز در آذر ماه سال ۹۰ در پاسخی قاطع به تهدیدات سران رژیم صهیونیستی با بیان این که آیا رژیم صهیونیستی خودش را برای ۱۵۰هزار موشک آماده کرده است، گفته بود؛ رژیم صهیونیستی وقتی بخواهد تهدیدش را عملی کند، رزمندگان اسلام می توانند انتقام ده ها سالی را که این رژیم علیه مسلمانان ظلم کرده است، بگیرند.

هاآرتص نیز در ادامه این فضاسازی علیه ایران، به نقل از برخی اعضای کنست (پارلمان) نیز نوشت که بودجه ای که این رژیم برای جنگ افروزی علیه ایران تخصیص داده است، حدود ۲.۸ میلیارد دلار است.

نخست وزیر و وزیر دفاع این رژیم جعلی در حالی چنین اظهارات تهدید آمیزی را علیه ایران مطرح می کنند که در گرامیداشت روز ارتش که ۲۹ فروردین برگزار می شود برخی توانمندی های کوبنده و در هم شکننده ارتش جمهوری اسلامی ایران برای همگان به نمایش گذاشته خواهد شد آنگاه ژنرال های رژیم صهیونیستی می توانند برآورد کنند آیا تحمل پاسخ نیروهای مسلح ایران را خواهند داشت یا نه؟!

ارتش این رژیم در جنگ های گوناگونی که با جبهه مقاومت از جمله حزب الله و حماس داشته است نشان داده که علیرغم تبلیغات گسترده بر توانمندی های ارتش خود توان مقابله با کوچکترین نیروهای نظامی را ندارد.

جام جم


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر