۲۰ فروردين ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۰
کد خبر: ۷۸۳۴
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی ابن ابی طالب(ع):
حجت الاسلام والمسلمین اکبری به معنای اقتصاد مقاومتی اشاره و بیان کرد: اقتصاد مقاومتی همان مقاومت است و آن پدافند غیر عامل را باید در بحث اقتصادی و معیشت رعایت کنیم.
به نقل از  روابط عمومی سپاه استان قم، حجت الاسلام و المسلمین سید حسن اکبری با اشاره به اهمیت اقتصاد مقاومتی، اظهار کرد: اقتصاد مقاومتی از دیدگاه دین و نظام همانی است که رهبر عظیم الشان انقلاب اشاره کرده اند.

وی خاطرنشان کرد: انسان باید ظرفیت ها و توانمندی هایی که خداوند متعال در وجود و پیشروی او قرار داده است را شناسایی کند و هر کدام را در جایگاه خود قرار دهد تا از آن بهترین استفاده و بهره وری را داشته باشد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام علی ابن ابی طالب(ع) عنوان کرد: باید عالمانه و آگاهانه در این مسیر حرکت کنیم تا بتواند با سرعت عمل و دقت نظر در این عرصه گام های موثر و ماندگاری رابردارد که این خود نوعی مبارزه جدی با استکبار است.

اقتصاد مقاومتی همان استفاده بهینه از ظرفیت هاست

وی به معنای اقتصاد مقاومتی اشاره و  بیان کرد: اقتصاد مقاومتی همان مقاومت است و آن پدافند غیر عامل را باید در بحث اقتصادی و معیشت رعایت کنیم.

حجت الاسلام والمسلمین اکبری به کلام حضرت علی(ع) مبنی بر اینکه قناعت را پیشه کنید اشاره و عنوان کرد: این قناعت بدان معنی نیست که تنگ کنیم تا در مضیقه باشیم بلکه قناعت به این معنی است که از ظرفیت ها و توانمندی هایی که در اختیار داریم به نحو احسن استفاده کنیم.

وی تصریح کرد: باید مواظب باشیم که افراط و تفریط رخ ندهد تا اقتصاد را هرچه مستحکمتر و قوی تر کنیم.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر