۱۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۷
کد خبر: ۷۰۴۹۷
معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی گفت: دستگاه ها ملزم شده اند که یک درصد از بودجه خود را در پدافند غیرعامل هزینه کنند
به گزارش پایداری ملی به نقل از خبرآنلاین، معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان رضوی گفت: طبق ممیزی و بررسی صورت گرفته از ژنراتورهای تولید برق بیمارستانها و مراکز درمانی مشهد، تامین برق اضطراری این مراکز واقعا نگران کننده است.

سید هادی طباطبایی در شورای پدافند غیرعامل خراسان رضوی گفت: دستگاه ها اجبار شده اند که یک درصد از بودجه خود را در پدافند غیرعامل هزینه کنند، با این قانون دیگر مدیران در این حوزه دغدغه بودجه ای نخواهند داشت.

معاون استاندار با اشاره به اینکه مطابق تاکیدات مقام معظم رهبری پدافند غیرعامل یک اصل است و موضوعی مقطعی نیست، افزود: هدف از اجرای پدافند غیرعامل کاستن آسیب ناشی تهدیدات و افزایش میزان تاب آوری سیستم ها مقابل تهدیدها است.

طباطبایی ضمن ابراز رضایت از تشکیل و برگزاری کمیته های پدافند غیر عامل استان خراسان رضوی بیان کرد: امیدواریم حداکثر هر 2 ماه با تشکیل این کمیسیونها طرح های پدافند غیرعامل بویژه در حوزه آب شرب استان را ارایه دهیم و همچنین ببینیم چقدر به تهدیدها نزدیک هستیم و چقدر از تهدیدها فاصله گرفته ایم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر