۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۳
کد خبر: ۶۹۵۱۳
سردار جلالی:
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، در پیام تسلیت خود به مناسبت درگذشت نادر طالب زاده، چهره سرشناس جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی وی را سردار جبهه فرهنگی انقلاب و آوینی دوم عنوان کرد.
به گزارش پایداری ملی، متن پیام سردار دکتر غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور به شرح زیر است؛ 

انالله و انا الیه راجعون

درگذشت هنرمند و نظریه پرداز متعهد و انقلابی، مرحوم نادر طالب زاده باعث تاثر عمیق گردید.

مرحوم طالب زاده، به حق همچون نام خود، از نوادر جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی نه فقط در ایران بلکه در جهان اسلام بود. وی سربازی حقیقی برای انقلاب بود که عمر خود را صرف خلق آثاری ارزشمند و ماندگار در موضوع گفتمان سازی حوزه مهدویت و ارزشهای انقلاب اسلامی و مقابله مستمر با سلطه فرهنگی آمریکا نمود. 

وی علی رغم تجربه زندگی در غرب و امکان ادامه زندگی در آنجا، جهاد فکری و فرهنگی را در سرزمین مادری خود ترجیح داد و در مبارزه با تفکرات صهیونیستی و استکباری تا آنجا پیش رفت که در لیست تحریم‌های ظالمانه آمریکا قرار گرفت. 

مجاهدتهای آگاهانه وی در عرصه تفکر عدالت طلبانه و ظلم ستیزانه، دغدغه‌مندی در عرصۀ‌ مبارزه با استکبار جهانی و افشای جنایات قدرت‌های استعمارگر در مقیاس جهان اسلام و مظلومان جهان وی را به حق سزاوار عنوان سردار سرافراز جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی کرده است. 

بی گمان نگاه طالب زاده، استمرار نگاه شهید آوینی در تلاش برای غلبه بر استیلای فرهنگی غرب و تاثیرگذاری بر جبهه فرهنگی انقلاب به ویژه جوانان شاهدی بر استادی طالب زاده در عرصه فرهنگ و رسانه جبهه انقلاب است. به راستی که می‌توان وی را آوینی دوم دانست.

عروج وی به حق از دست رفتن سرمایه ای ارزشمند در جبهه جهادگران جنگ نرم است. گرچه ایمان دارم، راه وی از سوی شاگردان، دوستداران و تربیت شدگانش در جبهه انقلاب اسلامی ادامه خواهد یافت و پرچمی که او افراشته بر زمین نخواهد ماند. 

از درگاه خداوند متعال برای این سردار جبهه فرهنگی مبارزه با استکبار جهانی، غفران و رحمت واسعه و برای خانواده و بازماندگان بزرگوارش صبر و شکیبایی را آرزومندم. 


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر