۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۰
کد خبر: ۶۸۰۶۷
میرمحمدی:
نماینده تفت و میبد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تاکنون بورس مسیر درستی را پیش نرفته است، گفت: مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ از بورس حمایت می‌کند و اگر پیشنهاداتی در جهت تقویت بازار بورس مطرح شود، حتما با آن موافقت می‌کند.
به گزارش پایداری ملی، سید جلیل میرمحمدی، در گفت و گو با ایسنا با اشاره به لایحه بودجه ۱۴۰۱ اظهار کرد: قطعا مجلس شورای اسلامی و دولت قانونی را به ضرر مردم تصویب نمی‌کنند؛ هدف ما از قانون گذاری، تسهیل در امور و کمک به رفع مشکلات مردم است، ما قانونی را وضع نمی کنیم که به مردم آسیب بزند. 

این عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس با بیان اینکه تاکنون بورس مسیر درستی را پیش نرفته است، افزود: در دولت سابق شاخص بورس به صورت غیرطبیعی افزایش داشت و با حباب مواجه شد و بعد از آن سیر نزولی را در پیش گرفت. این روند باعث ایجاد نگاه بی اعتماد به بورس شد حال اینکه بورس محل سرمایه گذاری و حمایت از تولید است.

میرمحمدی تاکید کرد: مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۱ از بورس حمایت می‌کند و اگر پیشنهاداتی در جهت تقویت بازار بورس مطرح شود، حتما با آن موافقت می‌کند.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر