۱۱ آبان ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۳
کد خبر: ۶۷۴۶۳
سردار جلالی در حاشیه رزمایش پدافند غیرعامل و رسانه پایدار:
رئیس سازمان پدافند غیرعامل با اشاره به حمله سایبری اخیر به جایگاه‌های سوخت گفت: آن حمله سناریویی به منظور ایجاد نارضایتی بین مردم و کشاندن فضا برای اعتراض و اغتشاش بود.
به گزارش پایداری ملی، سردار جلالی در حاشیه رزمایش پدافند غیرعامل و رسانه پایدار در مصاحبه با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود: این حمله دو بخش داشت یک لایه فنی و سایبری بود که به کمک سازمان پدافند غیرعامل و همکاران سامانه سوخت موضوع مدیریت شد به گونه‌ای که قطع بنزین به چند ساعت تقلیل یافت، اما در بخش رسانه‌ای صدا و سیما پیش دستی کرد و با اطلاع رسانی اجازه شکل گیری فتنه را نداد و بنابراین در این زمینه هم حمله خنثی شد.

وی گفت: این موضوع نشان داد که ما در زمینه خدمات دهی به مردم باید زیرساخت‌های لازم را متناسب با شرایط روز به روز رسانی کنیم و امکان آسیب پذیری را در زمینه پدافند غیرعامل ندهیم.

وی تأکید کرد: پایداری تداوم زیرساخت‌ها امروزه با سطح رضایت مردم ارتباط دارد بنابراین ادامه فعالیت این خدمات برای سازمان پدافند غیرعامل یک اصل و خط قرمز است.

رزمایش پدافند غیرعامل و رسانه پایدار امروز عصر با حضور دکتر جبلی رئیس رسانه ملی و سردار جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل در معاونت توسعه و فناوری رسانه صدا و سیما برگزار شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر