۱۰ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۴
کد خبر: ۶۷۴۲۸
برنامه «عصر پایداری» به مناسبت هفته پدافند غیرعامل از شبکه رادیویی «ایران پایدار» پخش می‌شود.

 به گزارش پایداری ملی به نقل از روابط عمومی معاونت صدا، حسین معصومی تهیه‌کننده برنامه رادیویی «عصر پایداری» با اعلام این خبر گفت: ما در این برنامه نگاهی متفاوت به موضوع پدافند غیر عامل خوهیم داشت و به بررسی ظرفیت‌های استانی در این حوزه می‌پردازیم.

وی افزود: همچنین نگاهی به حوزه های اقتصادی،فرهنگی، موضوعات اجتماعی ، سیاسی و سلامت جامعه خواهیم داشت و با توجه به داشتن نقاط مثبت فراوان، با نگاه رسانه آن نقاط قوت را برای مردم روایت می کنیم چراکه بیان نقاط قوت باعث می‌شود که ضریب خطا در مدیریت کشور کاهش پیدا کند.

این تهیه‌کننده رادیو عنوان کرد: هر ایرانی به عنوان یک افسر جنگ نرم می تواند در تمام موضوعات فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و سلامت کشور موثر باشد.

وی افزود: مدیران پدافند غیرعامل سراسر کشور از میهمان‌های این برنامه هستند که ظرفیت‌های استانی و اقدامات انجام شده در حوزه‌های مختلف را تشریح می‌کنند.

معصومی با اشاره به بخش های مختلف این برنامه که به مناسبت هفته پدافند غیرعامل هر روز از ساعت 18 به مدت دو ساعت از شبکه رادیویی «ایران پایدار» پخش می‌شود ، گفت: خانم نساء جابربن انصاری در آیتم «ایران سربلند» به تبیین فرمایشات و بیانات مقام معظم رهبری در حوزه جنگ نرم و پدافند غیر عامل می پردازد. فعالیت هایی که ایرانی ها به خوبی از عهده آن بر آمده اند از جمله طرح واکسیناسیون کرونا در حوزه سلامت از مواردی است که در این برنامه مطرح می شود.

«عصر پایداری» هر روز با اجرای فاطمه عباسی و هماهنگی جواد نادری و سیمین بلوری از موج Fmردیف 5/95مگاهرتز شنیده می‌شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر