۰۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۹
کد خبر: ۶۷۲۳۹
با توجه به تشکیل ستاد برگزاری نکوداشت هفته پدافند غیرعامل و نیاز به دریافت گزارشات دقیق و گویا از فعالیت‌های انجام گرفته توسط استانداری‌ها، و دستگاه‌های زیر مجموعه خواهشمند است نسبت به تکمیل و ارسال گزارش‌ها بر اساس فرمت ارسالی و طبق زمانبندی (1400/8/30) اعلام شده اقدام لازم صورت پذیرد.
به اطلاع کلیه اداره کل‌های پدافند غیرعامل سراسر کشور می رساند، با توجه به تشکیل ستاد برگزاری نکوداشت هفته پدافند غیرعامل و نیاز به دریافت گزارشات دقیق و گویا از فعالیت‌های انجام گرفته توسط استانداری‌ها، و دستگاه‌های زیر مجموعه خواهشمند است نسبت به تکمیل و ارسال گزارش‌ها بر اساس فرمت ارسالی و طبق زمانبندی (1400/8/30) اعلام شده اقدام لازم صورت پذیرد. برای دریافت فایل اینجا را کلیک کنید.

هشتم آبان ماه، سالروز فرمان مقام معظم رهبری برای تشکیل کمیته دائمی پدافند غیرعامل است. این روز در تقویم رسمی کشور نیز با تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی بنام روز پدافند غیرعامل نام گذاری شده است. بر همین اساس هرساله ایام نیمه آبان به عنوان هفته پدافند غیرعامل با استفاده از ظرفیت های لشکری و کشوری در چهار سطح ملی، دستگاهی، استانی و شهری برنامه های نکوداشت پدافند غیرعامل با رویکرد تبیینی و ترویجی برگزار می‌شود.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر