۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۶۷۱۲۰
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح کشورمان و رئیس ستاد مشترک ارتش پاکستان طی دیداری در مورد تحولات منطقه‌ای، اوضاع افغانستان به ویژه تحکیم مناسبات نظامی-دفاعی میان دو کشور و تقویت امنیت مرزهای مشترک جمهوری اسلامی ایران و پاکستان رایزنی کردند.
به گزارش پایداری ملی به نقل از خبرگزاری ایرنا، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» امروز چهارشنبه در دومین نشست کاری خود با ژنرال «ندیم رضا» رئیس ستاد مشترک ارتش پاکستان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این دیدار هیات‌های بلندپایه نظامی ایران و پاکستان، «سید محمدعلی حسینی» سفیر کشورمان در پاکستان و سرهنگ «مصطفی قنبرپور» وابسته نظامی ایران در پاکستان حضور داشتند.

سردار باقری و ژنرال ندیم رضا طیف گسترده‌ای از مناسبات دوجانبه ایران و پاکستان در حوزه‌های دفاعی، امنیتی، نظامی، مرزی، تحولات منطقه‌ای از جمله اوضاع افغانستان را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

طرفین بر تمایل و عزم جدی یکدیگر برای تحکیم این مناسبات و گسترش همکاری‌های دوجانبه میان نیروهای مسلح ایران و پاکستان تاکید کردند.

همچنین، اعضای هیات بلندپایه نظامی ایران به ریاست سردار سرلشکر پاسدار محمد باقری صبح امروز با حضور در مقر فرماندهی ارتش پاکستان با ژنرال «قمر جاوید باجوا» فرمانده ارتش این کشور دیدار کردند.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح و رئیس ستاد مشترک ارتش پاکستان همچنین به وجود دیدگاه های مشترک دو کشور در رابطه با مسایل منطقه‌ای، مبارزه با تروریسم و صلح و ثبات منطقه‌ای اشاره کردند.

سردار باقری و هیات همراه امروز روز پرکاری را در پایتخت پاکسـتان خواهند داشت و در ادامه عصر امروز به دیدار «عمران‌خان» نخست وزیر پاکستان خواهند رفت.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر