۲۱ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۳
کد خبر: ۶۷۱۱۰
سردار جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، در پیامی، انتصاب دکتر جعفر میعادفر را به سمت رئیس سازمان اوژانس کشور تبریک گفت.
به گزارش پایداری ملی، متن پیام سردار دکتر غلامرضا جلالی به شرح زیر است؛ 

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند ، جناب آقای دکتر جعفر میعادفر
رئیس محترم سازمان اورژانس کشور
سلام علیکم؛

بدین وسیله انتصاب شایسته جنابعالی را به سمت رئیس سازمان اورژانس کشور تبریک عرض می نمایم. تعهد، تخصص، سوابق و خدمات ارزنده حضرتعالی، نشان‌دهنده انتخابی درست برای خدمت‌گزاری در یکی از بخش‌های مهم و حیاتی نظام بهداشت و درمان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

امید است حال که فرصت ارزشمند خدمت به مردم شریف ایران و دفاع از سلامت آنان در سمت جدید برای شما فراهم شده است، با تکیه بر دانش و تجارب مدیریتی خود و نیروی انسانی متخصص، با انگیزه و کارآمد این سازمان، با بهره‌گیری از دانش و فناوری روزآمد، شاهد تحولی جدی و اساسی در راهبری عملیات فوریت‌های پزشکی درکشور و مدیریت حوادث و بحران‌های حوزه سلامت در تمامی سطوح از پیشگیری، پیش‌بینی، آماده‌سازی و مقابله تا بازیابی بعد از حوادث باشیم. به واقع اورژانس پزشکی و فوریت‌های امدادی که متمرکز بر نجات جان انسان‌ها به عنوان یک امر مقدس است فصل مشترکی با ماموریت اساسی پدافند غیرعامل که همان حفاظت از مردم در شرایط اضطرار می‌باشد، داراست.

یکی راهبردهای سازمان اوژانس کشور طراحی و استقرار نظام پیش‌آگاهی، آینده نگاری، پیشگیری و تاب‌آوری در حوزه مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی است که ارتباطی تنگاتنگ با ماموریت‌های سازمان پدافند غیرعامل کشور در حوزه مدیریت، هدایت و راهبری، ارتقا آمادگی دستگاه های اجرایی و بکارگیری ظرفیت‌ها و منابع کشور در حوزه مقابله با تهدیدات نوین دارد.

امید است در دوره مدیریت حضرتعالی، شاهد توسعه همکاری‌ها در زمینه‌های مشترک راهبردی و ماموریتی باشیم.

در پایان از درگاه خداوند متعال برای جنابعالی و تمامی کارکنان خدوم سازمان اوژانس کشور به عنوان مدافعان خط مقدم جبهه سلامت توفیق خدمت و بهروزی را مسئلت می‌نمایم.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر