۲۰ مهر ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۳
کد خبر: ۶۷۰۹۳
جانشین فرمانده نیروی انتظامی ضمن تشریح آخرین وضعیت مرز مشترک ایران و آذربایجان از نشانه‌های حضور رژیم صهیونیستی در این مرز گفت.
به گزارش پایداری ملی به نقل از فارس، سردار قاسم رضایی جانشین فرمانده نیروی انتظامی در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس در خصوص آخرین وضعیت مرزهای شمال غرب کشور اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران در حوزه مرزهای شمالی با کشورهایی همچون آذربایجان، ارمنستان و ترکمنستان و در حوزه دریایی نیز با قزاقستان و روسیه هم مرز است.

 وی تصریح کرد: ما تقریباً مرزهای حوزه شمال را در منطقه آرام می‌بینید لیکن اتفاقی الان در آذربایجان افتاده و یک فتنه را تحمیل کرده است.

وی گفت: البته حق آذربایجان بود که بخشی از مناطقی را که اشغال شده بود آزاد کند؛ ما هم به آزادی مناطق اشغالی خوشحالیم و هیچ وقت هم مناطق اشغالی را تایید نکردیم و جایگاه نیروی انتظامی و مرزبانی و جمهوری اسلامی همین است.

 جانشین فرمانده نیروی انتظامی به وضعیت کنونی در مرز آذربایجان پرداخت و تصریح کرد: اتفاقی که الان افتاده قدری روابط را کمتر کرده و انتظار است که بر اساس تجارب و نتایج مثبتی که در مرزها بود باز مرز آذربایجان برگردد.

 سردار رضایی، استراتژی نظام را تعامل سازنده و رعایت حقوق طرفین با همسایگان از جمله با آذربایجان دانست و گفت: ما با آذربایجان تعامل بسیار دقیقی داشتیم و با توجه به ارتباط و مشترکات فرهنگی، قومی و منافع طرفینی انتظار داریم که انشاء‌الله فتنه‌ای را که تحمیل کردند خودشان خنثی کنند.

 جانشین فرمانده نیروی انتظامی در پاسخ به دیگر پرسش فارس در این خصوص که گفته می شود ریشه هایی از نفوذ و حضور صهیونیست‌ها در مرزهای شمال غربی دیده می‌شود، آیا تایید می فرمایید، گفت: طبق قرائن و شواهدی که اعلام می کنند بالاخره آنها هستند، وقتی که پهپادهای‌شان را در صحنه نشان می‌دهند.

وی خاطرنشان کرد: این موضوع حتماً به ضرر کشور میزبان است ،کشوری که اینها را دعوت کرده و میزبانی آنها را می کند حتما اولین ضربه را خودش خواهد خورد چراکه سابقه نشان داده که صهیونیست یک سرطان لغزنده است و کودک کشی تابلوی آن است؛ یعنی بی رحم بوده و هیچ رحم و مروتی ندارد به ویژه برای کشورهای مسلمان؛ بنده فکر می‌کنم که خود مردم منطقه و مردم آذربایجان پاسخ این سرطان لغزنده را خواهند داد.


گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر