۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴
کد خبر: ۶۶۶۷۶
فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: با وجود شرایط و اتفاقاتی که در کشورهای همسایه وجود دارد کشورمان از امنیت خوبی برخوردار است و در حوزه امنیت عمومی اقدامات بسیار خوبی توسط پلیس انجام شده است.
به گزارش پایداری ملی به نقل از خبرگزاری فارس ، سردار سرتیپ حسین اشتری در دیدار با نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی اظهار داشت: در آذربایجان‌غربی نیروهای انتظامی، مرزبانی و یگان ویژه با تمام توان به صورت شبانه‌روزی پای کار هستند و با استفاده بهینه از تمام امکانات و جلب مشارکت عمومی در حوزه پیشگیری، کنترل و کاهش جرایم اقدامات خیلی خوبی انجام داده‌اند.

وی ادامه داد: اشرافیت اطلاعاتی پلیس در ماموریت‌ها و پیگیری امور با استفاده از فرایند هوشمندسازی پلیس اعتماد مردم به پلیس را افزایش داده است.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه به منظور استفاده مطلوب از تمام تجهیزات و امکانات، برنامه‌ریزی‌های خوبی در حوزه هوشمندسازی پلیس در سال جاری ارائه خواهد شد، گفت:  تمام تلاش بر این است که تا پایان امسال زیرساخت‌ها را تکمیل کنیم و در این راستا اعتماد مردم به ناجا در رتبه‌های بالایی قرار دارد و ۶۰ درصد گزینش‌ها در ناجا با عضویابی نیروی ولایی و معتقد انجام می‌شود.

اشتری با اشاره به شرایط و اتفاقاتی که در کشورهای همسایه رخ می‌دهد، تاکید کرد: در حوزه امنیت عمومی اقدامات بسیار خوبی توسط پلیس انجام شده که فرمانده معظم کل قوا از اقدامات کارکنان انتظامی در این حوزه اظهار رضایت کرده‌اند و وضعیت امنیت در ایران مثال زدنی است.

وی با ابراز خرسندی از عملکرد و اقدامات فرماندهی انتظامی آذربایجان‌غربی، بیان کرد: در سال جاری با وجود شرایط ویژه استان نظیر هم‌مرز بودن با کشورهای خارجی، وجود جریان‌های سیاسی و گروه‌های ضدانقلاب، انتخابات با امنیت کامل برگزار شد و امنیت خوبی نیز برقرار است.

فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: در سال جاری در حوزه مرزبانی نیز تجهیزات خوبی به آذربایجان‌غربی تزریق شده و این استان یکی از اولویت‌های اصلی ما در راستای تقویت امکانات و تجهیزات مرزبانی است.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی نیز در این دیدار گفت: مقبولیت پلیس در بین مردم در این استان نیز افزایش یافته و امنیت مطلوب در این استان برقرار است.

حجت الاسلام سید مهدی قریشی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی وظیفه گسترد‌ه‌ای دارد، افزود:  نیروی انتظامی همیشه در تمام امور در وسط میدان بوده و این همه مسوولیت یک اراده قوی و سنگینی می‌خواهد که در تک تک نیروها وجود دارد.

وی اضافه کرد: امروز اعتماد عموم مردم بر اساس مشاهدات ما به پلیس بیشتر شده و تمام کارهای پلیس نیز علمی‌تر و در راستای ارتقای سرمایه اجتماعی مقبولیت بهتری انجام شده است.

نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه خدمت به مردم به ویژه با لباس مقدس نیروی انتظامی یک عبادت است، یادآور شد: اجر و پاداش معنوی بزرگی برای این همه مجاهدت شبانه‌روزی در برقراری امنیت وجود دارد.

قریشی خاطرنشان کرد: جذب و گزینش افرادی شایسته و ولایی بسیار مهم است و از ویژگی‌های خوب نیروی انتظامی این است که نسبت به عضو یابی نیروهای ولایی اقدام می کنند و ما نتیجه آن را در اخلاص کارکنان در ماموریت‌ها مشاهده می‌کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر