۲۴ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۱
کد خبر: ۶۶۶۷۴
امیر رحیمی پور به مهر خبر داد؛
رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح گفت: واکسیناسیون سربازان فقط در ستاد کل نیروهای مسلح انجام می‌شود و سربازان به مراکز بهداشتی مراجعه نکنند.
به گزارش پایداری ملی به نقل از مهر، امیر دریادار دوم غلامرضا رحیمی پور، در ارتباط با آخرین خبرها از واکسیناسیون سربازان اظهار کرد: واکسیناسیون سربازان آغاز شده و تا کنون ۴۰ هزار سرباز واکسینه شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه این ۴۰ هزار سرباز دوز اول واکسن کرونا را دریافت کرده‌اند، افزود: این سربازان شاغل در بیمارستان‌ها، پاسگاه‌ها و مشاغل پرخطر و مراکز حساس، هستند.

به گفته رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح تمامی سربازان در ستاد کل نیروهای مسلح واکسینه می‌شوند و وزارت بهداشت و مراکز بهداشتی نقشی در واکسینه کردن سربازان ندارند؛ بنابراین سربازان برای واکسینه شدن به محل خدمت مراجعه کنند نه مراکز بهداشتی.

رحیمی پور تصریح کرد: در هفته اخیر هم ۲۵۰ هزار دز واکسن برای کارکنان وظیفه تأمین شده که در روزهای آینده به سربازان تزریق خواهد شد.

وی واکسینه کردن سایر سربازان را تشریح کرد و گفت: تزریق واکسن کرونا به مابقی سربازان وظیفه از مناطق، پادگان‌ها و مراکز آموزشی که تجمع در آنها بیشتر است آغاز شده است.

رئیس اداره سرمایه انسانی سرباز ستاد کل نیروهای مسلح در پایان گفت: در نظر داریم تا پایان شهریور تمام کارکنان وظیفه دوز اول واکسن کرونا را دریافت کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر