۲۱ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۵
کد خبر: ۶۶۵۹۸
با ارسال پیامی به سفیر فدراسیون روسیه در ایران
سردار غلامرضا جلالی، در پیامی، درگذشت یوگنی زینیچف؛ وزیر امور دفاع غیرنظامی و شرایط اضطراری فدراسیون روسیه را تسلیت گفت.
به گزارش پایداری ملی در پیام سردار جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، خطاب به سفیر فدراسیون روسیه در ایران آمده است؛

جناب آقای «لوان جاگاریان»
سفیر محترم فدراسیون روسیه در ایران
با سلام و تقدیم احترام

خبر درگذشت آقای یوگنی زینیچف، وزیر محترم امور دفاع غیرنظامی و شرایط اضطراری فدراسیون روسیه در حین انجام وظیفه و نجات جان یک شهروند موجب تأسف گردید.

در قرآن کریم آمده است: «وَمَنْ أَحْيَاهَا فَكَأَنَّمَا أَحْيَا النَّاسَ جَمِيعًا» و هرکه، انسانی را از مرگ رهایی بخشد، چنان است که گویی همه مردم را زنده کرده است. (سوره مبارکه مائده آیه 32)

اینجانب و همکارانم در سازمان پدافند غیرعامل جمهوری اسلامی ایران ضمن ابراز همدردی، این حادثه تلخ را به جنابعالی، خانواده محترم آقای یوگنی زینیچف و همه کارکنان وزارت امور دفاع غیر نظامی و شرایط اضطراری فدراسیون روسیه تسلیت می‌گویم.

امید است شاهد ارتقای همکاری‌های مشترک جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه در حوزه پدافند غیرعامل و مدیریت بحران باشیم.

به گزارش پایداری ملی، یوگنی زینیچف، وزیر امور دفاع غیرنظامی و شرایط اضطراری فدراسیون روسیه چندی پیش در حین انجام تمرینات سازمانی برای حفاظت از منطقه قطب شمال و در حالی که قصد داشت جان فرد دیگری را نجات دهد، دچار حادثه شده و جان خود را از دست داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر