۱۲ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۶
کد خبر: ۶۶۴۴۶
پیام تسلیت سردار جلالی در پی درگذشت سرلشکر فیروزآبادی
سردار دکتر غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، درگذشت سرلشکر فیروزآبادی مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا و رئیس سابق ستاد کل نیروهای مسلح را تسلیت گفت.
به گزارش پایداری ملی، متن پیام سردار جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور به این شرح است:

وَبَشِّرِ الصَّابرِینَ الَّذینَ إِذَا أَصَابَتْهُمْ مُصِیبَهٌ قَالُوا إِنَّا لِلَّهِ وَ إِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خبر درگذشت سردار سرافراز و مجاهد نستوه انقلابی و ولایتمدار سرلشکر بسیجی دکتر سید حسن فیروزآبادی، رئیس سابق ستاد کل نیروهای مسلح، مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام ، موجب تاثر و تالم فراوان گردید. 
 
ایشان نماد صبر و شکیبایی، هوشیاری و هوشمندی سیاسی و تهدیدشناسی و يك بسيجي واقعی بود كه همه داشته‌های خود را صرف مسير اسلام، دفاع از انقلاب اسلامی و ولایتمداری کرد.

وی به عنوان امین رهبری عزیز انقلاب در نیروهای مسلح، همواره تدبیر معظم له را نصب العین قرار می‌داد و نقشی کلیدی و راهبردی را در ایجاد هماهنگی، اتحاد و انسجام بین ارکان مختلف نیروهای مسلح ایفا کرد. خدمات، مجاهدت‌ها و تلاش‌هاي خالصانه او و دلسوزي‌هايش در راه ارتقای توان دفاعی کشور هیچ‌گاه از یاد نخواهد رفت. به واقع که حق ایشان شهادت بود.

سرلشکر فیروزآبادی، از جمله عالمان و معتقدان به اهمیت پدافند غیرعامل بود و نقش محوری در شکل‌گیری و استقرار سازمان پدافند غیرعامل کشور ایفا کرد و بدون شک بخش بزرگی از دستاوردهای پدافند غیرعامل مرهون هدایت عالی، تدابیر و حمایت های ایشان بوده است.

این ضایعه دردناک و جانکاه را به محضر  فرماندهی معظم کل قوا حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) ، خانواده معظم ایشان و همه فرماندهان و مجاهدان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران تسلیت عرض نموده و برای آن مرد بزرگ از درگاه خداوند متعال رحمت واسعه و همنشینی با اولیا الله و شهدا را خواستارم. خداوند به همه بازماندگان و دوستدارانش صبر جزیل عطا فرماید. 

 رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور
سرتیپ پاسدار غلامرضا جلالی

مرحوم فیروزآبادی امین رهبری در نیروهای مسلح بود/ نقش محوری فیروزآبادی در تشکیل سازمان پدافند غیرعامل
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر