۰۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۲
کد خبر: ۶۶۳۸۷
در پیام تبریک سردار جلالی به دکتر وحیدی مطرح شد
رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور، با صدور پیامی، انتصاب دکتر احمد وحیدی به سمت وزیر کشور را تبریک گفت.
به گزارش پایداری ملی، به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پدافند غیرعامل کشور، سردار دکتر غلامرضا جلالی، رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پیامی انتصاب دکتر احمد وحیدی به سمت وزیر کشور را تبریک گفت. متن این پیام بدین شرح است:

برادر ارجمند

جناب آقای دکتر احمد وحیدی

وزیر محترم کشور

خبر رای اعتماد مجلس شورای اسلامی به جنابعالی برای عهده داری وزارت کشور دولت انقلابی و مردمی سیزدهم موجب خرسندی اینجانب گردید. چرا که خدمت در جایگاه راهبردی وزیر کشور که وظیفه ایجاد هماهنگی بین ارکان حیاتی حکمرانی همچون سیاست، اجتماع، اقتصاد، فرهنگ، نظم بخشی و ایجاد امنیت را بر عهده دارد، نیازمند شخصی با تجربه، متعهد، مجهز به نگاه راهبردی و توان مدیریتی بالایی است که سوابق درخشان حضرتعالی در جایگاه‌های مختلف کشوری و لشکری، بر این امر گواهی می‌دهد.

 بخش‌های مختلف وزارت کشور به ویژه کمیته پدافند غیرعامل این وزارتخانه و سازمان شهرداریها و دهیاریهای کشور، همواره در خط مقدم اجرا و نظارت بر الزامات و ضوابط پدافند غیرعامل بوده و نقشی کلیدی را در اجرای راهبردهای سازمان پدافند غیرعامل کشور در استانداری ها و مدیریت شهری کشور ایفا نموده اند.

بدون شک طراحی طرح جامع پدافند غیرعامل برای استان‌های کشور با محوریت استانداری‌ها و طراحی سند جامع پدافند شهری برای شهرهای بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و تامین تجهیزات CBRNE در این شهرها که نقش به سزایی در ارتقای تاب آوری شهرها و سکونتگاه‌های کشور خواهد داشت بدون همکاری و مساعدت مجموعه وزارت کشور میسر نمی شد.

حال که حضرتعالی عهده‌دار وظیفه خطیر وزارت شده‌اید، انتظار و تقاضای سازمان پدافند غیرعامل کشور، تکمیل طرح‌های جامع پدافند غیرعامل در استانها و همچنین اولویت بخشی بر تکمیل سند پدافند شهری در همه شهرهای بالای 200 هزار جمعیت و مدنظر قرار دادن این طرح‌های در برنامه‌ریزی‌های استانی و شهری است. سازمان پدافند غیرعامل کشور نیز آمادگی کامل خود را برای همکاری در زمینه‌های مشترک همکاری اعلام می‌دارد. 

ضمن گرامیداشت هفته دولت و یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک مجدد به حضرتعالی به سبب کسب رأی اعتماد قاطع نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، موفقیت و سربلندی روزافزون شما را در دستیابی به اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی در سایه عنایت حضرت ولی عصر (عج) و تدابیر رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله خامنه ای عزیز(مدظله العالی) از خداوند منان مسئلت دارم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر