۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۸
کد خبر: ۶۶۱۵۰
عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: در سال ۹۸ شهرداری ۳۳ هزار ساختمان نا ایمن را شناسایی کرد و باید این موضوع رسیدگی شود تا فاجعه کلینیک سینا اطهر تکرار نشود.
به گزارش پایداری ملی به نقل از مهر، زهرا شمس احسان در واکنش به گزارش عملکرد معاونت خدمات شهری شهرداری تهران گفت: بعد از پلاسکو هوشیاری بیشتری در مدیریت آتش نشانی انجام شد. در شورای چهارم با پیگیری آقای چمران سازوکاری برای خرید تجهیزات آتش نشانی انجام شد. اما در سال ۹۸ شهرداری ۳۳ هزار ساختمان نا ایمن را شناسایی کرد که ۶ هزار مورد کم خطر و ۳۵۰۰ مورد پر خطر هستند.

وی با بیان اینکه برای حل این مشکل قانونی در دوره گذشته چه اتفاقی صورت گرفته است، عنوان کرد: لذا باید در این دوره این موضوع مورد اولویت قرار گیرد تا فاجعه کلینیک سینا اطهر تکرار نشود. در ماه‌های اخیر شهرداری تهران و دادستانی همکاری سابق را ندارد و بالغ بر ۵ هزار مورد از ابلاغیه‌ها برای ساختمان‌های در خطر مورد بی توجهی قرار گرفته است.

عضو شورای شهر بیان کرد: در شرایط اقتصادی موجود بخشی از افراد رو به دستفروشی آورده‌اند و عدم ساماندهی آنها نیز با وجود دو مصوبه را شاهد بوده‌ایم.

شمس احسان اظهار داشت: یکی از مسائل مهم کشور کمبود منابع آبی است که طبق آخرین آمارها سالانه ۲۰۰ میلیون متر مربع برای آبیاری استفاده می‌شود و در این شرایط سوال است که چه میزان از طریق پساب تأمین می‌شود. متأسفانه لایحه طرح جامعه آب خام تهران هنوز از دوره سوم شورای شهر تعیین تکلیف نشده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر