۲۴ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۱:۲۸
کد خبر: ۶۴۱۳۵
معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران با اشاره به بازدیدهای صورت گرفته از دستگاه های اجرایی از رعایت ۹۵ درصدی پروتکل های بهداشتی در دستگاه های اجرایی استان تهران خبر داد.
به گزارش پایداری ملی به نقل از خبرنگار مهر، غلامرضا عباس پاشا پیش از ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران در مورد وضعیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در دستگاه‌های اجرایی اظهار داشت: به دنبال تشدید نظارت‌ها و بر اساس گزارش تیم‌های بازرسی استانداری در کلان شهر تهران در دستگاه‌هایی همچون وزارت اقتصاد، سازمان مالیات، سازمان تأمین اجتماعی و شهرداری ضمن رعایت محدودیت‌ها و فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک دارای وضعیت مناسب بودند.

وی با اشاره با رعایت ۹۵ درصدی اعمال محدودیت‌ها و پروتکل‌های بهداشتی در دستگاه‌های اجرایی استان تاکید کرد: در صورت هر گونه تخلف نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی، دستگاه‌های متخلف به استانداری معرفی و اقدامات لازم پیگیری خواهد شد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار تهران خاطرنشان کرد: رعایت پروتکل‌های بهداشتی و مصوبات ستاد ملی کرونا توسط مردم و مسئولان ضروری است و دستگاه‌ها جهت حفظ سلامت کارمندان ملزم به رعایت دستورالعمل‌ها هستند، امید است که با استمرار تعامل و همکاری بتوانیم در جهت مدیریت پیک چهارم کرونا اقدامات مؤثری را دنبال کنیم.

عباس پاشا در ادامه عنوان داشت: از همه مدیران دستگاه‌های اجرایی می‌خواهیم نسبت به اجرای مصوبات ستاد ملی کرونا توجه ویژه را داشته باشند تا بتوانیم به بهترین شکل ممکن نسبت به کنترل اپیدمی اقدامات لازم را انجام دهیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر