۱۵ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۲
کد خبر: ۶۳۹۶۱
مایکروسافت تاخیر بازگشایی کامل دفاتر خود را از ماه جولای به سپتامبر به تاخیر انداخته است.
به گزارش پایداری ملی به نقل از خبرگزاری مهر، مایکروسافت به جرگه شرکت‌های فناوری پیوسته که تاریخ بازگشایی دفاتر خود را به اواخر ۲۰۲۱ میلادی موکول کرده‌اند زیرا پیش بینی می‌شود شیوع کووید ۱۹ در آن بازه کاهش یابد.

به نوشته نشریه ورج مایکروسافت بازگشایی کامل دفاتر خود را از ماه جولای به ۷ سپتامبر موکول کرده است. به گفته سخنگوی شرکت این اقدام با توجه به مشاوره مداوم با کارشناسان بهداشتی و اطلاعات انجام شده است.

«کورت دل بنه» معاون اجرایی ارشد مایکروسافت در ایمیلی برای کارمندان نوشت: تأخیر در بازگشایی دفاتر انعطاف پذیری بیشتری برای کارمندان فراهم می‌کند تا درباره تابستان برنامه ریزی کنند. به گفته او در صورتیکه شرایط بازگشت به محل کار در مناطق مختلف خطرناک باشد، مدیران محلی نیز آزادی اختیار بیشتری برای تصمیم گیری درباره بازگشت کارمندان به محل کار دارند.

هم اکنون تعداد محدودی از کارمندان این شرکت به طور حضوری در محل کار خود حاضر می‌شوند. از ابتدای ماه مارس حدود ۲۰ درصد کارمندان مایکروسافت در سطح جهان به دفاتر بازگشته‌اند.

این تأخیر در بازگشایی دفاتر نشان دهنده عدم قطعیت درباره وضعیت همه گیری کووید ۱۹ است. هرچند تعداد افراد واکسینه شده در حال افزایش است و بازگشت به محل کار ایمن تر خواهدبود، اما هنوز مشخص نیست تا ماه جولای تعداد کافی از افراد در برابر ویروس محافظت شده‌اند یا خیر.

این شرکت قبلاً اعلام کرده بود احتمالاً به بیشتر کارمندانش اجازه می‌دهد نیمی از هفته را دورکاری کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر