۱۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۶
کد خبر: ۶۳۸۹۱
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تهران از ممنوعیت تجمع در تفرجگاه‌های استان تهران همزمان با سیزدهم فروردین ماه و روز طبیعت خبر داد.
به گزارش پایداری ملی به نقل از مهر، حمیدرضا گودرزی ، در خصوص آخرین وضعیت شرایط کرونایی در استان تهران، اظهار داشت: برابر اعلام وزارت بهداشت متأسفانه شهرستان‌های شمیرانات، ری، تهران و شهریار در وضعیت نارنجی، دماوند قرمز، پاکدشت، ورامین، قرچک و ورامین نیز رنگ بندی زرد کرونایی قرار گرفته است.

وی افزود: با توجه به انتشار ویروس کرونا در سطح استان تهران و تغییر رنگ شهرها شرایط و محدودیت‌های کرونایی استان تغییر کرده و متناسب با وضعیت جدید، وضع شده است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار تهران بیان داشت: شهرداری‌ها، نیروی انتظامی، صداوسیما همانند سال گذشته برنامه ریزی و اقدام لازم را به عمل آورند تا مردم روز طبیعت را در خانه برگزار کنند.

رئیس کمیته امنیتی انتظامی ستاد مدیریت بیماری کرونا اظهار داشت: به دلیل تغییر ساعت و فرارسیدن ماه مبارک رمضان، منع تردد شبانه از ساعت ۲۱ به ساعت ۲۲ تا ۳ صبح تغییر پیدا می‌کند.

گودرزی بیان داشت: با وجود توصیه‌هایی که صورت می‌گرفت، اما متأسفانه میزان رعایت پروتکل‌های بهداشتی از سوی برخی مردم استان کاهش یافت و مسافرت‌های نوروزی از سایر استان‌های کشور به استان تهران و تردد مردم استان به سایر نقاط کشور موجب شد تا شرایط جدیدی در استان حاکم شود و رنگ‌بندی‌های قبل از نوروز به یکباره تغییر پیدا کند.

وی در خصوص تمهیدات ستاد استانی مبارزه با کرونا برای تعطیلات پایان هفته به ویژه ۱۳ نوروز و روز طبیعت نیز عنوان داشت: اکیداً توصیه می‌شود به هیچ وجه تجمعات در تفرجگاه‌ها و فضاهای سبز شهری صورت نگیرد و هرگونه تجمع در این اماکن ممنوع است و در این زمینه توصیه ما به شهروندان در روز طبیعت آن است که حتی الامکان از منازل خود خارج نشوند و ضمن پرهیز از حضور در جمع‌ها و اماکن شلوغ، تمامی دستورالعمل‌ها و توصیه‌های بهداشتی و کرونایی را رعایت کرده و از هرگونه عادی انگاری در خصوص کرونا و خطرات آن، اجتناب کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر