۰۱ فروردين ۱۴۰۰ - ۰۸:۵۰
کد خبر: ۶۳۷۶۹
سردار جلالی:
سردار دکتر غلامرضا جلالی رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور با صدور پیامی فرارسیدن سال جدید را تبریک گفت.
به گزارش پایداری ملی و به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان پدافند غیرعامل کشور در ابتدای این پیام آمده است:

سال ۹۹ سال سختی بود، سال تحریم، سال کرونا و از دست دادن دوستانی همچون سردار زارعی، سال شهادت برخی هم‌قطاران همچون شهید فخری زاده و...اما آنچه ماند غیرت و ایستادگی یک ملت پشت سر رهبری عزیز بود. تاریخ خواهد نوشت که ملت بزرگ ایران هزینه داد اما تسلیم زور و کارزار فشار حداکثری دشمن نشد. صد البته سیاهی زمستان خواهد رفت و روسیاهی برای سیمای زشت دشمنان خواهد ماند.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: در این سال سازمان پدافند غیرعامل نیز به عنوان بخشی از ساختار دفاعی کشور در شرایط آمادگی کامل قرار داشت و به لطف خدا عملکرد موفقش به ویژه در حوزه اقدامات پیشگیرانه پدافندی در بخش های غیرنظامی همچون رزمایش‌ها مورد تقدیر ریاست محترم ستاد کل قرار گرفت.

در ادامه این پیام آمده است: بدون شک کشور در سال ۹۹ درگیر بسیاری از چالش ها بود و مردم متحمل سختی به ویژه در بخش‌های معیشتی بودند اما باید به جای تمرکز بر رویدادها بر روندها تاکید کنیم. جمهوری اسلامی ایران در چهار دهه گذشته بسیاری از حوادث تلخ و بحران‌ها را پشت سر گذاشته است، حوادث امنیتی دهه ۶۰، ۸ سال جنگ تحمیلی، انواع فشارهای سیاسی، اقتصادی و امنیتی و... اما این کشور نشان داده است اراده و توانمندی‌های لازم برای عبور از بحران ‌ها را داراست. اکنون نیز ما ناگزیر به پیروزی بر دشمن در کارزار جنگ اقتصادی هستیم ‌و اگر بر اساس تحلیل روند و فرآیند به مسأله نگاه کنیم قطعا پیروزی با نصرت الهی از آن ملت خواهد بود.

در بخش پایانی این پیام آمده است: نام‌گذاری‌های اقتصادی مقام معظم رهبری برای عناوین سالها نشان می‌دهد که معظم له با شناسایی آسیب پذیری داخلی و نقشه دشمن تلاش داشته است تا این تهدید را از سر کشور بازدارند و تاب آوری اقتصاد ایران علی‌رغم تمام هزینه‌ها و سختی‌ها برای مردم و مسئولان نشان می‌دهد اگر ما به فرامین دیده‌بان انقلاب جامع عمل می‌کردیم دستیابی به پیروزی بسیار سهل‌تر بود. 

اینجانب ضمن تبریک فرارسیدن سال «تولید، پشتیبانی‌ها، مانع‌زدایی‌ها»  تاکید دارم که در کارزار جنگ اقتصادی دشمن، اتکای به توانمندی‌های داخلی با رمز تولید ملی و تسهیل کسب و کار مهمترین الگوی پدافند غیرعامل است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر