۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰
کد خبر: ۶۳۷۱۱
سخنگوی وزارت بهداشت ضمن اعلام اسامی شهرستان های دارای وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی، گفت: توصیه ما به مردم این است که نوروز امسال هم مانند سال گذشته از اقدام به سفر پرهیز کنند.
به گزارش پایداری ملی به نقل از ایسنا، دکتر سیما سادات لاری، گفت: از امروز ۹ شهرستان کشور در وضعیت قرمز و ۳۱ شهرستان کشور در وضعیت نارنجی بیماری کرونا قرار دارند.

وی افزود: شهرستان گچساران از استان کهگیلویه و بویراحمد، شهرستان آبادان، اهواز، بندرماهشهر، دزفول، رامهرمز، شوش، شوشتر و کارون از استان خوزستان از جمله شهرستان‌های دارای وضعیت قرمز بیماری هستند.

لاری ادامه داد: همچنین شهرستان‌های سراب و عجب‌شیر از استان آذربایجان شرقی، ارومیه، چایپاره، ماکو و نقده از آذربایجان غربی، شهرستان گلپایگان از استان اصفهان، شهرستان دهلران از استان ایلام، شهرستان‌های دیلم، کنگان و گناوه از استان بوشهر، شهرستان سامان از چهارمحال و بختیاری، شهرستان‌های امیدیه، ایذه، اندیمشک، باغ‌ملک، باوی، بهبهان، خرمشهر، دشت آزدگان، شادگان و مسجد سلیمان از استان خوزستان، شهرستان‌های ارسنجان و زرین دشت از استان فارس، شهرستان دیوان‌دره از کردستان، شهرستان‌های پل دختر و درود از لرستان، شهرستان خمین از استان مرکزی، شهرستان بندر خمیر از استان هرمزگان، شهرستان نهاوند از استان همدان و شهرستان خاتم از استان یزد از جمله شهرستان‌های دارای وضعیت نارنجی بیماری هستتند.

وی تاکید کرد: همانطور که پیش از این اعلام شده است، تا تاریخ ۱۵ فروردین ۱۴۰۰، هرگونه سفر از و به شهرستان‌های دارای وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع است.

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: در عین حال کماکان توصیه ما و همکارانمان در وزارت بهداشت به مردم این است که نوروز امسال هم مانند سال گذشته از اقدام به سفر پرهیز کنید تا با همراهی و کمک شما شاهد گذران روزهای آرام و به دور از خطر در روزهای آغازین سال جدید باشیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر