۱۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۰
کد خبر: ۶۳۴۵۱
رییس دانشگاه علوم پزشکی قم با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در قم هشدار داد؛ آی سی یو بیمارستان ها کاملا پر شده و برخی بیماران خدمات ویژه را در اتاق های معمولی می گیرند ، تاب‌آوری نظام سلامت به مخاطره افتاده و باید همه مدیریت کنیم که این بحران رفع شود.
به گزارش پایداری ملی به نقل از ایسنا، محمدرضا قدیر در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به آخرین وضعیت کرونا در استان اظهار داشت: طی روز قبل شاهد یک پیک بزرگی در مورد کرونا در قم بودیم که بسیار ما را نگران کرد و در یک روز 120 نفر از همشهریان قمی بستری شدند که آمار غیرقابل تصور و نگران کننده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی قم بیان کرد: تمام تجمعات باید تعطیل شوند و باز هم تکرار می‌کنیم مخالف برگزاری هرگونه تجمع حتی در اماکن باز هستیم.

قدیر ادامه داد: پیشنهاد یک هفته تعطیلی صنوف پرخطر بر اساس دستورالعمل ستاد ملی به منظور حداقل رساندن چرخش ویروس را در استان داریم و امیدواریم مسئولان استان در این خصوص همکاری لازم را داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: دو بیمارستان کامکار و فرقانی کاملاً به بیماران کرونایی اختصاص داده شده است و  بیمارستان امیرالمومنین(ع) نیز در اختیار بیماران کرونایی می باشد، بیمارستان امام رضا علیه السلام نیز در آمادگی کامل به سر برده تا در صورت نیاز به بستری بیماران کرونایی، فعال شود.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر