۱۲ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۹
کد خبر: ۶۳۳۶۰
مدیرکل پدافند غیرعامل ایلام از تشکیل تیم واکنش سریع ذیل قرارگاه شیمیایی استان خبر داد و گفت: رعایت ملاحظات پدافند غیرعامل در حوزه انرژی یک اصل حیاتی است.
به گزارش پایداری ملی به نقل ازایرنا، آیت قیصربیگی روز سه شنبه در نشست قرارگاه شیمیایی استان بر اهمیت و نقش این قرارگاه تاکید کرد و اظهار داشت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی استان ایلام سرمایه گذاری عظیمی انجام داده است.

وی افزود: در طول دولت تدبیر و امید در استان ایلام ۶.۸ میلیارد دلار در حوزه نفت و گاز و پتروشیمی سرمایه گذاری شده که این مهم ضرورت توجه به ملاحظات پدافند غیرعامل در این حوزه را دو چندان کرده است.

مدیرکل پدافند غیرعامل استان ایلام از تشکیل تیم واکنش سریع ذیل قرارگاه شیمیایی خبر داد و یادآور شد: از آنجاکه حوادث و رخدادهای شیمیایی نیازمند ورود سریع و به موقع است تشکیل تیم واکنش سریع ذیل قرارگاه شیمیایی استان با حضور کارشناسان و متخصصان امر یک موضوع ضروری به نظر می رسد.

قیصربیگی بر مسئولیت پذیری مدیران در حوزه پدافند غیر عامل تاکید کرد و گفت: بطور قطع در صورت بی توجهی به ملاحظات پدافند غیرعامل در حوزه کاری مدیران، بی تعارف و بدون ملاحظه با آنان برخورد خواهد شد.

وی از بازدیدهای دوره ای حوزه پدافند غیر عامل خبر داد و گفت: این بازدیدها در راستای پایش و بررسی ملاحظات پدافند غیر عامل صورت می‌گیرد و لازم است همه دستگاه ها در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

وی ضمن تشکر از ارگان‌ها، نهادها و دستگاه‌هایی که نسبت به ملاحظات پدافند غیرعامل توجه و اهتمام لازم را داشته اند، گفت: بنا داریم به موازات ادارات استان، نقش و جایگاه پدافند غیرعامل را در بین مردم و جامعه تبیین نمائیم که در این راستا نیازمند همکاری و همراهی جامعه هدف دستگاه‌های مرتبط هستیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر