۱۱ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۵
کد خبر: ۶۳۳۳۹
معاون امور استان‌های پدافند غیرعامل:
معاون امور استان‌های پدافند غیرعامل کشور گفت: طرح جامع پدافند غیرعامل، شناسنامه‌ای راهبردی برای استان‌ها است و می‌تواند بسیاری از خطرات و آسیب‌های احتمالی را رفع کند.
به گزارش پایداری ملی به نقل از ایرنا، سردار رسول رحیمی عصر شنبه در نشست شورای پدافند غیرعامل استان یزد افزود: در اجرای طرح جامع پدافند استان یزد ۹ برنامه برای سال ۱۴۰۰ مشخص شده است که باید اجرایی شوند. 

وی اظهار داشت: عمده این برنامه ها در بخش های انرژی و آب و همچنین در حوزه بهداشت و درمان، صنعت و معدن و کشاورزی است. 

سردار رحیمی ادامه داد: پدافند غیرعامل یکی از اصلی ترین مواردی است که به فرمایش مقام معظم رهبری  برای یک مقطع خاص نیست بلکه یک فعالیت همیشگی و مستمر است. 

وی افزود: در پدافند غیرعامل در حفظ جان و کاهش تلفات و  در کاهش آسیب پذیری و پایداری سازی در برابر تهدیدات و همچنین در بخش سایبری نیز در حفظ زیر ساخت و تداوم کارکرد تلاش می‌شود. 

سردار رحیمی تصریح کرد: خوشبختانه در استان یزد صمیمت و تلاش باعث شده که دیار دارالعباده یزد همواره در زمینه های مختلف سرآمد باشد. 

وی خاطرنشان کرد: استان یزد ۴ هزار و ۴۰۰ شهید تقدیم انقلاب اسلامی کرده که این نشان از پای کار بودن مردمان این خطه است و یکی از استانهای پیشتاز است. 

استاندار یزد هم در این نشست گفت: خوشبختانه  فعالیت‌های خوبی در استان انجام شده و طرح های زیادی هم اجرا و در دست اقدام است که همه این طرحها پیوست پدافند غیر عامل دارند. 

محمدعلی طالبی افزود: امیدواریم با فرهنگ سازی در سطح جامعه و ارائه آموزش عمومی مردم  در این حوزه  استان یزد سرآمد کشور باشد. 

مدیرکل پدافند غیر عامل استانداری یزد هم گفت:استفاده از پدافند غیر عامل راهکار مناسبی برای جلوگیری از خطرات احتمالی است و در استان در این زمینه فعالیت‌های انجام داده است.

محمدصادق طهماسبی افزود: یزد با حمایت استاندار و با توجه به اقدامات انجام شده در سال‌های ۹۷ تا ۹۹ به عنوان استان برتر معرفی شد. 

در این نشست از مدیران دستگاه‌های برتر استان یزد  در حوزه پدافند غیرعامل تجلیل و از طرح جامع پدافند غیرعامل استان یزد رونمایی شد. 

سردار رحیمی در سفر یکروزه خود از یک نیروگاه خورشیدی، فرودگاه آموزشی و صنایع هواپیما سازی مهریز و تعدادی طرح های پدافند غیرعامل استان یزد بازدید کرد. 
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر