۰۸ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸
کد خبر: ۶۳۲۵۶
رئیس اتاق اصناف شهرستان ری گفت: فروشگاه‌های زنجیره‌ای در شهرستان ری تمام واحدهای خواروبارفروش دارای پروانه کسب را با مشکل مواجه کرده است لذا در خواست می‌شود در زمینه ساماندهی این واحدها اقدام لازم انجام گیرد.
به گزارش پایداری ملی به نقل از فارس، لطف‌الله ستاره رئیس اتاق اصناف شهرستان ری شامگاه پنجشنبه در نشست نمایندگان مجلس با هیأت‌رئیسه اتاق اصناف و رؤسای اتحادیه‌های صنفی شهرستان ری اظهار کرد: اصناف هیچ باری روی دوش دولت ندارند و همواره یاری‌رسان دولت در مواجه با مشکلات بوده‌اند و در زمینه مبارزه با کرونا نیز ضمن تعطیلی کسب‌وکار اهتمام ویژه‌ای در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی داشتند.

وی گفت: اتاق اصناف شهرستان ری در زمینه کنترل قیمت‌ها و برخورد با گران‌فروشی و کم‌فروشی با ۱۰ تیم بازرسی در سطح شهرستان ری مشغول به رصد بازار است. 

رئیس اتاق اصناف شهرستان ری ادامه داد: دولت در زمینه بخشودگی مالیاتی تنها ۱۰۰ میلیون تومان بخشودگی را برای صنوف در نظر گرفته اما هنرمندان از بخشودگی ۲۰۰ میلیون تومانی برخوردارند و این در حالی است که تمامی توقعات دولت و مردم در مواجهه با بحران‌ها از کسبه است.

ستاره تصریح کرد: بر اساس قانون واحدهای تولیدی با درآمد کمتر از ۱۰۰ میلیون تومان از پرداخت مالیات معاف هستند که با توجه به نقش اصناف و آسیب‌های وارد شده بر این قشر این میزان بخشودگی عادلانه نیست.

وی در پایان خاطرنشان کرد: فروشگاه‌های زنجیره‌ای در شهرستان ری تمام واحدهای خواروبارفروش دارای پروانه کسب را با مشکل مواجه کرده است لذا در خواست می‌شود در زمینه ساماندهی این واحدها اقدام لازم انجام گیرد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر