۰۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۱
کد خبر: ۶۳۲۲۹
عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه تصویب طرح جامع حمل و نقل ریلی پایتخت را از جمله مطالبات اصلی شورای عالی استان تهران است، گفت: راهکار اساسی برای رفع مشکل آلودگی هوا توسعه خطوط مترو است.
به گزارش پایداری ملی به نقل از فارس، الهام فخاری عضو شورای شهر تهران در بازدید از مترو تهران اظهارداشت: توسعه خطوط و ایستگاه های مترو از راهکاری اساسی برای رفع مشکل آلودگی هوا و همچنین ترافیک تهران است و حمایت حداکثری از این شبکه حمل و نقل عمومی مورد تاکید شورا قرار دارد.

وی درباره سرانجام تصویب طرح جامع حمل و نقل ریلی پایتخت گفت:این موضوع از جمله مطالبات اصلی شورای عالی استان تهران است و این اتفاق مهم  برای پایتخت بسیار مهم محسوب می شود.

همچنین علی امام مدیرعامل شرکت مترو ضمن تشریح اقدامات انجام شده در شبکه خطوط مترو طی دوره جدید مدیریت شهری، به اهم فعالیت‌های زیرساختی از جمله احیاء برخی بخش ها و نیز اصلاح ساختار کلی شرکت مترو پرداخت.

وی تاکید کرد: هدف شرکت در این دوره مدیریت شهری، تکمیل حداکثری های ایستگاه های باقی مانده و رفع نواقص خطوط بود اما با این حال تاکنون حدود ۵ کیلومتر حفاری‌های مربوط به توسعه مسیر خطوط نیز انجام شده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر