۰۵ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۵
کد خبر: ۶۳۱۸۴
نظام ملکشاهی فرماندار شهرستان رباط‌کریم گفت: آزمایش یک مورد مشکوک به کرونای انگلیسی در پرند از طرف انیستیتو پاستور مثبت اعلام شد.
به گزارش پایداری ملی به نقل از فارس، نظام ملکشاهی فرماندار شهرستان رباط‌کریم ساعتی پیش ،ضمن تایید ابتلای یک نفر به کرونای انگلیسی در پرند اظهار کرد: امروز در سی و سومین جلسه کرونا ویروس در غالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی که محل فرمانداری تشکیل و عنوان شد که شخصی در پرند مشکوک به کرونای انگلیسی شده و آزمایش‌های مربوطه به انیستیتو پاستور تهران ارسال شده و جواب مثبت آزمایشگاه دریافت شده است.

 وی ادامه داد: فرد مبتلا به کرونای انگلیسی برای درمان به بیمارستانی در تهران منتقل شده است.

فرماندار شهرستان رباط‌کریم در ادامه گفت: الحمدالله اوضاع شهرستان فعلا خوب هست و ما تنها همین مورد را داشته‌ایم و در حال حاضر مشکلی در شهرستان نداریم.

وی در ادامه ضمن درخواست از مردم به جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی عنوان کرد: ما هر هفته در حال بررسی میزان مبتلایان به کرونا و تعداد فوتی‌ها هستیم، خوشبختانه هنوز از حالت زرد خارج نشده‌ایم.

نظام ملکشاهی در خصوص سوال خبرنگار فارس مبنی بر تجمعات خارج از پروتکل‌های بهداشتی در مراکز تجمع از قبیل دست‌فروشان بازار و  مراکز خرید و فروش گفت: در همین خصوص به شهردار پرند گفته‌ام که در این خصوص دقت و اقدام لازم را مبذول دارد و به زودی هم جلسه‌ای با شهرداران شهرستان خواهیم داشت تا با توجه به رسیدن به ایام پایانی سال به خوبی بتوانیم از شرایط سخت کرونایی عبور کنیم.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر