۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۰
کد خبر: ۶۳۱۵۱
رییس سازمان صمت استان تهران گفت: شهرهای صنعتی استان تهران با مشکل کمبود نیروی کار مواجه است.
به گزارش پایداری ملی به نقل از مهر، یداله صادقی ظهر دوشنبه در مراسم تقدیر از صادرکنندگان نمونه استان تهران که با حضور انوشیروان محسنی بندپی، استاندار تهران برگزار شد اظهار داشت: مراسم تجلیل از صادرکنندگان نمونه استان تهران فضایی برای اعلام اعداد و ارقام امیدبخش از یک سو و مرور مشکلات صادرکنندگان از سوی دیگر است که امید بتوانیم با تعامل بیشتر بین دولت و بخش خصوصی با باز مهندسی روش‌های موجود به شفافیت بیشتر برسیم.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان تهران افزود: حدود ١٧ هزار واحد صنعتی در استان تهران فعال هستند و همه واحدها در زمینه تولید و خدمات فنی و مهندسی سرآمد می‌باشند و استان تهران یک استان صنعتی محسوب می‌شود.

وی با اشاره به کرونا و تحریم گفت: در دهه فجر حدود ۶٠٠٠ میلیارد تومان طرح را به بهره برداری رساندیم و ۴ هزار میلیارد تومان نیز از سوی بخش خصوصی توسعه صنعتی داده شده است.

صادقی در ادامه از صادرات سالانه ٨ میلیارد یورو در استان تهران خبر داد و گفت: ٨٠ درصد ارز صادرکنندگان تهرانی به کشور بازگشته و باید اعلام کنیم که در استان تهران ۱۶ هزار و ۷۲۰ کارت بازرگانی صادر شده که از این تعداد ۲ هزار و ۹۹۱ مورد آن در حوزه صادرات فعال هستند.

رئیس سازمان صنعت معدن و تجارت استان تهران با بیان اینکه بخش صنعت در شهرستان‌های صنعتی با مشکل کمبود نیروی کار مواجه شده است گفت: در این خصوص تقاضا رو به افزایش است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر