۰۴ اسفند ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۸
کد خبر: ۶۳۱۳۰
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی مطرح کرد
رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: سبک زندگی ایرانی- اسلامی نماد استقلال ما است و از این رو باید جهاد همه جانبه و هوشمندانه را در فضای مجازی طبق فرمایشات رهبری پیش بگیریم.
به گزارش پایداری ملی به نقل از خبرگزاری مهر، حجت الاسلام محمد قمی در مراسم رونمایی از «سبد محصولات زندگی تبیان» با ابراز خرسندی نسبت به رایج شدن مسئله محوری در کشور تأکید کرد: باید توجه ما به این مسئله معطوف باشد که هر زیست بوم و اقلیمی مسائل مرتبط با خود را دارد و باید چاره اندیشی متناسب با این فهم از مسئله‌ها صورت گیرد.

وی افزود: برای مبارزه در مواجهه با هجمه ای که دشمنان بشریت از طریق فضای مجازی با خانواده کرده اند، باید به دنبال روش‌های اختصاصی و بومی متناسب با خودمان باشیم.

قمی با اشاره به اینکه محصولات مرتبط با پلتفرم «زندگی تبیان» بسیار نوآورانه و خلاق در حوزه زیست بوم فضای مجازی ارائه شده است، تصریح کرد: اتفاقات خوبی در مسیر پیشرفت الگوی بومی ایرانی- اسلامی رخ داده است و در این راستا در شورای عالی انقلاب فرهنگی از زحمات دکتر ستاری برای تحقق این امر تشکر کردم.

وی با تأکید بر اینکه ما با الگوهای بومی خود حرف نو در عالم داریم، اظهار داشت: اما متأسفانه روایات این پیشرفت‌ها را به خوبی عرضه نکرده ایم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی با تأکید بر اینکه باید پیشرفت‌ها را روایت کرد، خاطرنشان کرد: باید نیمه پر لیوان را به جهانیان نشان دهیم.

وی با اشاره به محصولاتی که در حوزه زیست بوم خانواده فضای مجازی از سوی تبیان رونمایی شد، ادامه داد: گام برداشتن در مسیر زندگی و بسنده نکردن به توصیه‌ها از مبانی معرفتی ما در سامان دادن به سبک زندگی ایرانی-اسلامی است.

قمی گفت: سبک زندگی ایرانی- اسلامی نماد استقلال ما است و از این رو باید جهاد همه جانبه و هوشمندانه را در فضای مجازی طبق فرمایشات رهبری پیش بگیریم.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی خاطرنشان کرد: بدون خانواده‌ای سرزنده و نزدیک شدن به حیات طیبه نمی‌توان گام محکم و استوار برای تحقق این جهاد هوشمندانه برداشت.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر