۳۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۹
کد خبر: ۶۳۰۵۹
تحلیلگر عراقی:
یک تحلیلگر مسائل سیاسی عراقی تأکید کرد: در جریان حمله موشکی اخیر به اربیل، یک پایگاه آمریکایی که مرکز آموزش حملات سایبری علیه کشورهای منطقه بود، هدف قرار گرفت.
به گزارش پایداری ملی به نقل از تسنیم، یک  تحلیلگر مسائل سیاسی عراقی تأکید کرد: در جریان حمله موشکی اخیر به اربیل، یک پایگاه آمریکایی که مرکز آموزش حملات سایبری علیه کشورهای منطقه بود، هدف قرار گرفت.

«عباس العرداوی» در گفتگو با وبگاه العهد نیوز همچنین تأکید کرد: این پایگاه آمریکایی در راستای آموزش نیروها جهت انجام حملات سایبری مورد استفاده قرار می‌گرفت و من معتقدم اختلافات میان جریان‎‌های کُرد، عامل این رخداد بوده است.

وی افزود: همه نشانه‌ها این واقعیت را نشان می‌دهد که این حمله از سوی طرف‌هایی در داخل اقلیم کردستان انجام شده است و هیچ ارتباطی با حشد شعبی ندارد.

العرداوی در ادامه گفت: در این پایگاه آمریکایی، نظامیان عقب‌نشینی‌کرده از سوریه حضور دارند و کنار آنها گروههایی به‌عنوان ارتش سایبری آمریکا تحت آموزش قرار گرفته‌اند که مأموریت اصلی آنها فتنه‌افکنی و ایجاد منازعه و درگیری در عراق و کل منطقه است.

کارشناس عراقی در پایان گفت: برخی افسران سیا نیز در این پایگاه آمریکایی در اربیل حضور دارند که در بخش‌های مختلفی مأموریت دارند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر