۲۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۵:۵۶
کد خبر: ۶۳۰۵۶
مدیرکل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو گفت: ساختار مدیریت بحران، پدافند غیرعامل و HSE در نظام‌نامه جدیدی که در این دفتر در حال تدوین است مشخص و تا پایان سال ابلاغ خواهد شد.
به گزارش پایداری ملی به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وزارت نیرو (پاون)، "میثم جعفرزاده" در جلسه اعضای شورای هماهنگی مدیریت بحران و پدافند غیرعامل خراسان رضوی که در آبفای استان برگزار شد، پس از اظهارات، پیشنهادها و ارائه دیدگاه‌های اعضا افزود: با موافقت وزیر نیرو، فعالیت‌های حوزه HSE به دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو واگذار و فعالیت شورای هماهنگی مدیریت بحران استان‌ها در نظام‌نامه جدید نیز لحاظ شده است و با ابلاغ آن بسیاری از چالش‌های موجود در شوراهای هماهنگی رفع خواهد شد.

وی با بیان اینکه مدیران عامل صنعت آب و برق به خوبی به اهمیت و جایگاه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل واقف هستند، افزود: چالش‌های مطرح شده در این نشست نقطه قوت بوده و نشان دهنده آن است که مدیریت بحران و پدافند غیرعامل به بلوغ لازم رسیده است.

وی با اشاره به مطالب مطرح شده در این نشست خاطرنشان کرد: بسیاری از برنامه‌های شورای هماهنگی مدیریت بحران و پدافند غیرعامل خراسان رضوی خاص بوده و برای وزارت نیرو ارزشمند است.

مدیر کل دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو همچنین از آزمایشگاه مرکزی ستاد آبفای خراسان رضوی بازدید کرد و توانایی آزمایشگاهی این شرکت در تعیین سریع نتایج آزمون‌های مربوط به کیفیت آب را در حد عالی دانست.

وی اظهار داشت: آبفای خراسان رضوی به لحاظ برخورداری از نیروی انسانی متخصص و امکانات و تجهیزات آزمایشگاهی جزو برترین‌های کشور محسوب می‌شود.

وی افزود: کارشناسان واحدهای آزمایشگاهی شرکت‌های آب و فاضلاب کشور می‌توانند با بازدید از این واحد آزمایشگاهی، از دستاوردهای کسب شده بهره‌مند شوند.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر