۱۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۸
کد خبر: ۶۲۸۴۶
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عسلویه از مهلت دوماهه به مسئولان پارس جنوبی برای ساماندهی انبارهای گوگرد در این منطقه خبر داد و گفت: سازوکار ساخت انبار سرپوشیده مهیا شود.
به گزارش پایداری ملی به نقل از مهر، محمد خدری اظهار داشت: روز گذشته بازدید میدانی از انبار روباز گوگرد داشتم و متأسفانه با توجه به آلودگی هوا و زمین بر اثر انباشت غیر اصولی گوگرد در منطقه رخ داده است.

وی تصریح کرد: به متولیان انبار گوگرد که همان مجتمع گاز پارس جنوبی عسلویه است دو ماه فرصت داده می‌شود که سازوکار ساخت انبار سرپوشیده مکانیزه طبق استانداردهای محیط زیست را مهیا کنند.

خدری خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه طبق ارزیابی‌های محیط زیست بیشترین آلودگی هوا در عسلویه مربوط به دی اکسید گوگرد است، ضمن اطلاع رسانی به مسئولین قضائی، پرونده‌ای در سطح ملی تشکیل خواهد شد.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عسلویه افزود: پس از این فرصت دو ماه با هیچکس تعارف نخواهیم داشت و افرادی که در این زمینه کوتاهی کرده‌اند تحت تعقیب قضائی قرار خواهند گرفت.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه سازوکار حذف فلرها محیا شده و هفته گذشته یکی از پتروشیمی‌های منطقه در این کار پیش قدم شدند به دیگر شرکت‌ها هشدار می‌دهم که در این امر پیش قدم شوند و برای حذف فلرهای خود اقداماتی انجام دهند.

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عسلویه خاطرنشان کرد: بی شک با کسانی که در این زمینه هم کوتاهی کنند برخورد خواهد شد.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر