۱۶ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹
کد خبر: ۶۲۷۹۱
با انعقاد تفاهم نامه؛
تفاهم نامه همکاری با هدف کمک به سازوکار اجرایی زیست بوم آزمون های شناختی کشور منعقد شد.
به گزارش پایداری ملی به نقل از ستاد توسعه علوم و فناوری شناختی، ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی و سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران تفاهم نامه همکاری امضا کردند. این تفاهم نامه با هدف مشارکت در کمک به سازوکار اجرایی زیست بوم آزمون‌های شناختی در کشور و بومی‌سازی و اعتبارسنجی آزمون‌های روانشناسی به امضا رسید.

این تفاهم‌نامه با هدف توسعه اکوسیستم آزمون‌های شناختی بین دکتر مجید نیلی احمد آبادی دبیر ستاد توسعه علوم و فناوری‌های شناختی معاونت علمی و محمد حاتمی رئیس سازمان نظام روانشناسی و مشاوره ایران منعقد شد.

براساس این تفاهم نامه، طرفین در زمینه تشریک مساعی و استفاده حداکثری از امکانات، ظرفیت‌ها و فرصت‌ها برای توسعه و پیشبرد اهداف مشترک توسعه اکوسیستم آزمون‌های شناختی در کشور، تسهیل در امر تولید محتواهای استاندارد آموزشی، برگزاری دوره‌های آموزشی، کارگاه‌ها و جلسات پرسش و پاسخ، انجام مطالعات پژوهشی مشترک و انتقال دانش و تجربیات با یکدیگر همکاری می‌کنند.

برگزاری دوره‌های آموزشی، تدوین متون و تأمین اساتید در حوزه‌ علوم شناختی و صدور گواهینامه پایان دوره‌ها، ترویج و اطلاع رسانی و آگاه سازی نسبت به توسعه سرمایه شناختی در جامعه و نیز مقررات اکو سیستم آزمون‌های شناختی از دیگر زمینه‌های این توافق نامه همکاری بیان شده است.
گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر