۰۹ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰
کد خبر: ۶۲۵۶۱
فرمانده نیروی زمینی سپاه با اشاره به اینکه قوی شدن عامل بازدارندگی در برابر دشمنان است، گفت: دشمنان هرگز از توطئه‌های گوناگون علیه نظام اسلامی دست برنداشته اند.
به گزارش پایداری ملی به نقل از خبرگزاری مهر، سردار محمد پاکپور با حضور در استان ایلام در دیدار با جمعی از فرماندهان و مدیران سپاه امیرالمومنین (ع) استان ایلام اظهار مرد: دشمنان هرگز از توطئه‌های گوناگون علیه نظام اسلامی دست برنداشته‌اند و اگر اقتدار امروز نیروهای نظامی و سپاه نبود باید منتظر نقشه‌های نظامی دیگری می‌شدیم اما این جسارت از دشمن گرفته شده است.

فرمانده نیروی زمینی سپاه تاکید کرد: قوی شدن ایران عامل بازدارندگی در برابر دشمنان است و باید بیش از گذشته در این مسیر گام برداریم.

وی همچنین در ادامه با اشاره به وضعیت مرزهای استان ایلام گفت: به حمدالله ما در مرزهای غرب کشور مانند دیگر مناطق و مرزهای کشور از امنیت خوبی برخوردار هستیم و چنین امنیتی در دنیای امروز کم نظیر است.

سردار پاکپور ادامه داد: رزمندگان ایلامی در دوران دفاع مقدس اقدامات ماندگاری در دفاع از انقلاب به جای گذاشته‌اند و امروز نیز جوانان ایلامی جا پای بزرگان خود گذاشته و در حال افتخار آفرینی هستند.

سردار پاکپور تصریح کرد: مردم داری و خدمت به مردم از اولویت‌های سپاه است و خوشبختانه سپاه ایلام نیز خدمات خوبی برای محرومیت زدایی و کمک به اقشار آسیب پذیر انجام داده است.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام در این دیدار با بیان اینکه سپاه ایلام تمام توان خود را برای خدمت به مردم به کار گرفته است گفت: سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام تلاش‌های مختلفی را انجام داده که البته علاوه بر تأمین امنیت، نگاهی هم به توسعه فعالیت‌های اجتماعی و محرومیت زدایی و خدمت به مردم داشته است.

سردار جمال شاکرمی ادامه داد: کاهش آسیب‌های اجتماعی، مشاوره و ارتقای سبک زندگی، اهدا جهیزیه، افزایش امنیت و مردمی کردن امنیت از جمله رئوس برنامه‌های خدمت رسانی به مردم در مناطق محروم استان است.

در ادامه این دیدار، جعفری فرمانده تیپ امیرالمومنین (ع) استان ایلام گزارشی از اقدامات صورت گرفته این یگان در محور محل مأموریتی خود ارائه داد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر