۰۷ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۵
کد خبر: ۶۲۵۱۳
عضو شورای شهر تهران با اشاره به افزایش آلودگی هوا در منطقه 20 پایتخت گفت: شهرری نسبت به سایر نقاط پایتخت آلوده تر است.
به گزارش پایداری ملی به نقل از خبرگزاری فارس، مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران درباره وضعیت آلودگی هوا در پایتخت به ویژه منطقه 20 اظهار داشت: در برخی مناطق اجرای وظایف ذاتی شهرداری به عنوان پروژه‌های کوچک مقیاس در سطح محلات تعریف می‌شود و باید اقداماتی انجام دهیم که در سال 1400 شهرداران مناطق توجه ویژه‌ای به حل ابرچالش‌های مختلف در تهران داشته باشند.

وی افزود: آلایندگی ناشی از کارخانه سیمان شهرری نقش عمده‌ای در آلودگی هوا دارد و امروز که هوای تهران برای گروه‌های حساس ناسالم است در منطقه 20 برای همه افراد ناسالم گزارش شده است.

این عضو شورای شهر تهران ادامه داد: طی روزهای اخیر که هوا در مناطق مختلف تهران سالم بود شهرری هوای ناسالم داشت که عمده علت آن مربوط به فعالیت صنایع آلاینده از جمله کارخانه سیمان ری است که مسؤولین باید اقدامات اساسی جهت مقابله با این مسأله را انجام دهند.

فراهانی همچنین نسبت به نقش شوارایاران در رفع مشکلات محلات اشاره کرد و گفت:‌باید ارتباط دوستانه‌ای میان مدیریت مناطق و شورایاران وجود داشته باشد ولی متأسفانه در سطح بسیاری از مناطق پروژه‌های کوچک مقیاس تعریف شده ارتباطی با چالش‌ها و معضلات محله‌ها ندارند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر