۱۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۵
کد خبر: ۶۲۱۲۸
سردار جلالی؛ رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور در پیامی ارتحال آیت الله مصباح یزدی را تسلیت گفت.
به گزارش پایداری ملی به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان پدافند غیرعامل کشور، متن پیام سردار دکتر غلامرضا جلالی؛ رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور به شرح زیر است؛

إِنَّا لِلَّهِ وَإِنَّا إِلَیْهِ رَاجِعُونَ

خبر رحلت علامه‌ فرزانه، متفکر و فیلسوف حضرت آیت الله محمد تقی مصباح یزدی سبب اندوه و تأسف فراوان گردید. فقدان این فقیه عالیقدر برای جامعه‌ علمی و فرهنگی کشور، ضایعه‌ سنگین و جبران ناپذیری است. آن عالم مجاهد و متعهد و یار دیرین ولایت در وادی تألیف و تحقیق و تعلیم آثار علمی با ارزشی پدید آورد و تفکر فلسفی را ارتقاء بخشید. افکار سازنده ایشان در زمینه معارف دینی و نگاه فلسفی به مسائل اسلامی و صراحت لهجه و بیان ایشان در راه دفاع از آرمانهای انقلاب و ولایت فقیه مثال زدنی و الگویی برای مجاهدین حق و حقیقت است.

خدمات و مجاهدت‌های فکری ایشان در موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره)، یک سنگ بنا و پشتوانه علمی بزرگ برای ترویج تفکر و گفتمان انقلابی اسلامی ایجاد کرده است.

تقوا، علم، بصیرت، ولایت مداری و تعهد ایشان به آرمانهای انقلاب، الگویی ماندگار برای نسل جوان و انقلابی کشور خواهد بود. خاموشی این چراغ فروزان آسمان علم و دانش، بدون شک خسارتی بزرگ برای جویندگان معارف عمیق اسلامی است.

ضمن عرض تسلیت رحلت این عالم گرانقدر به پیشگاه حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج)، مقام معظم رهبری، بیت معظم، جامعه علمی کشور و شاگردان و ارادتمندان ایشان علو درجات و همنشینی با اولیای الهی را برای این عالم ربانی از خدای متعال مسئلت می نمایم.

رئیس سازمان پدافند غیرعامل کشور
سرتیپ پاسدار غلامرضا جلالی

گزارش خطا
ارسال نظرات
نام
ایمیل
نظر